[WN] Horse & Dog Trail

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Horse & Dog Trail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:34

Mummelmann schreef:

Nou lekker dan! Ik heb vandaag voor het eerst getraind maar op het moment dat ik het zadel op m'n hond zijn rug leg blijft-ie op zijn buik liggen........

Ik denk dat 'ie tegen 't opstijgen opzag

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:38

Sonja schreef:
Gezocht, leasehond

Je mag onze hond wel lenen
Hij is redelijk goed (perfect klinkt zo arro) getraint, een Boxer van 5 jaar oud

Oke zonder gekheid:

Lijkt me wel erg gaaf

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:43

Mag ik A starten met een hond die niet van mij is?

Chantalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:47

@ calemit_jane!

Ik heb geen hond maar als ik eern zou nemen dan zou het een border Collie worden of een welsh corkey Cardigan

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:01

Geen Poedel??

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:19

Als ik met mijn hond zou komen werd het een puinhoop Stilzitten staat niet in zijn woordenboek. en zou ipv van keurig naast lopen als een gek rondjes rennen
Daarbij heeft Clip hem verteld dat paarden cutting trainen op honden ......Hmmm ik geloof niet dat het iets voor mijn hond is. Maar wel een gaaf idee.

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:37

rina schreef:
Als ik met mijn hond zou komen werd het een puinhoop Stilzitten staat niet in zijn woordenboek. en zou ipv van keurig naast lopen als een gek rondjes rennen
Meer een reiningtypje dus

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 08:14

Oke, nog een jaartje wachten dan. Dan wordt Face 2 en kunnen wij hieraan mee doen. Hij is net aan het leren keurig mee te lopen naast Jaqie. Met m'n Duitse Herder was dit echt een eitje geweest. Die deed het op haar klompen.
Leuk onderdeel!! Ik ga er voor in de toekomst met Jaqie en Face!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:55

Wwahhhaaaaaaahahaaaaa... Als er nog een piste-clowns-act wordt gezocht met een hond en een paard weet je me te vinden!

*mijn paard valt honden aan en mijn hond denkt dat paarden het leuk vinden als ze eromheen gaat staan springen en blaffen *

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:20

leukkk, was echt wat voor mijn Rottweiler hij ging altijd met mee mee naar buitenritten bos en strand en luistert perfect. Hij is nu 9 en hij wordt echt een dagje ouder dus red hij het helaas niet meer

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:35

Dat lijkt me echt leuk om samen met hond en paard in de sport wat te kunnen doen. Gewoon door het bos hobbelen op het paard en de hond mee vind ik al heel leuk maar dit is natuurlijk helemaal super. Ik neem mijn hond al iedere dag mee naar de manege en hij vindt het reuze interessant daar. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt om al wat te oefenen! Het is een Australian Shepherd van nog maar 14 weken dus veel kan ik nog niet doen maar een beginnetje maken aan de hand kan ik natuurlijk altijd proberen. Ik zou dit ook wel serieus willen gaan doen maar dan wil ik wil graag eerst nog wat meer informatie hebben over de regels en als iemand zou willen melden waar en wanneer er een keer een wedstrijd is waar dit onderdeel is uitgeschreven zal ik dit ook wel eens willen zien. Mijn haflinger vindt de trail erg leuk en is "hondproof" dus lijkt het me een leuke uitdaging voor ons. Jammer dat dit ''nog geen'' onderdeel is in Nederland maar aan de reacties te zien is hier misschien wel een markt voor??

Ik hoop het stiekem wel!!!!!!!!!!!!!!!!

Toushie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:00

haha die van mij zou het geweldig vinden ., ik denk mijn paard iets minder. honden van ons gaan altijd mee met de buitenritten.
mijn paardje vind de trail hindernissen nou niet bepaald geweldig. maarja oefening baart kunst. die borders van ons luisteren wel. vooral van 4 die doet nu toch al wedstrijd behendigheid. dus da geen probleem en gehoorzaamheid hebt die ook al gehad.

Natascha dH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:22

Ik doe mee !!! Wie durft het aan om het uit te schrijven......

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 12:16

Okay, voor de fun, vind ik het, het uit proberen waard.
Stel hiervoor gratis onze accommodatie beschikbaar, op een nader te bepalen datum, mits er zo,n tien a vijftien deelnemende combinaties hiervoor te vinden zijn.
Leuk zal het zijn als Chris dan komt jureren.
Verder denk ik dat bij ons op stal al drie deelnemende combinaties te vinden zijn.
Ik zelf zal er zorg voordragen, dat er voor de winnaars toepasselijke bekers zijn te winnen.
En voor de beste combinatie bedenk ik nog wel een mooi toepasselijk cadeau.

Graag aanmelden via info@ve-ca.nl zodat er met alle deelnemers naar een geschikte datum gezocht kan worden.

Groeten Peter.

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:11

Ja hoor Wit & Watje en ik zijn dan ook van partij!! Harstikke leuk.
Ga gelijk verder oefenen.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:53

Het lijkt me fantastisch, maar mijn hond en mijn paard kunnen dit echt niet ..

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:13

Jeetje daar had ik graag aan mee gedaan!! Maar m'n hond is volgens de regels nog te jong en m'n paard is nog niet zover wat betreft de trail. Ik dacht ik heb nog een jaartje om te trainen en zie hier, hier is de eerste wedstrijd al!
Wel een superleuk idee en ik kom graag kijken!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 13:31

Ik zou hier zeker aan mee willen doen. Ik heb al een geschikte leenhond gevonden. Maar er moet wel even stevig geoefend worden. Dus over een jaartje lijkt me meer reeel.

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:37

ja lijkt me leuk alleen nu nog een paard van 2.5 en een hond van 1.5 dus we moeten nog even wachten

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 07:43

Even een update.................

Aussie Bandit is nu 10 maanden oud en begint het spelletje steeds beter te snappen. Ik heb aan Chris het complete reglement gevraagd en zal deze ter beschikking stellen.

Hoever zijn jullie? Binnenkort eens trainen met elkaar?

Pannenkoekenhonden mogen gewoon meedoen...........

Rob

(en natuuuuuuuuuurlijk foto's maken)

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 07:46

Oh heb niet geoefend... had een leenhond gevonden die goed onder commando staat, maar daar ben ik blijven hangen. Vergeten eerlijk gezegd. Misschien idd samen oefenen.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:08

Ja leuk samen oefenen. Mijn Aussie is het probleem ook niet, mijn paard nog wel. We zijn namelijk pas net begonnen met de trail.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:05

Sjips ik heb nog geen hond....

Pannenkoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:14

Sonja schreef:
Sjips ik heb nog geen hond....

Dan wordt het toch Goofy...........

Ik heb ook nog een 14-jarige Weimaraner maar dan moet je wel met gebarentaal werken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:28

Ik ben dol op Goofy, maar die woont een beetje ver weg om te oefenen....

Gebarentaal deed mijn eigen vorige hond ook, erg handig als je op afstand werkt. Of is jouw hond doof en heb je er daarom voor gekozen om met gebaren te werken?

Toch Quibbes maar eens lief aankijken... hahaha die Jack ziet me aankomen, als ik die eens uit moet laten omdat ze weg zijn gaat hij al aan het eind van het tuinpad op z'n kont zitten. Die luie big wil nooit lopen