Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ze is pas 2 jaar en 8 maanden, dat beloofd wat voor de toekomst....
AAAAAHHHH...arme Faith.. nee hoor ik ben superzuinig op mijn meisje. Wij maken ze altijd wel zadelmak aan het eind van hun 2e jaar. En wat is bij ons dan zadelmak.. Opzadelen, GEEN Hoofdstel.. husband erop.. (goed vasthouden Hans) en laten bokken en of rennen.. tot ze rustig worden en dan eraf.. Bij haar duurde het dus 5x een sessie van een kwartier verspreid over 3 weken tot ze doorhad.." mmm, als ik rustig ga stappen, ben ik snel klaar.." En nu gaan we weer verder als ze ruim 3 is. Echt doorrijden doen we pas vanaf 4 jaar. PocoMisss schreef:Opzadelen, GEEN Hoofdstel.. husband erop.. (goed vasthouden Hans) en laten bokken en of rennen.. tot ze rustig worden en dan eraf.. Bij haar duurde het dus 5x een sessie van een kwartier verspreid over 3 weken tot ze doorhad.." mmm, als ik rustig ga stappen, ben ik snel klaar.." En nu gaan we weer verder als ze ruim 3 is. Echt doorrijden doen we pas vanaf 4 jaar.
Wie ik??? jou in de maling nemen, kzou niet durven...PocoMisss schreef::o He, he Sonja, zover was ik ook al.... Heb zelfs al contact met Sablou gehad.. MAAAR wat is er dan mis??? M.i. is het zadel dus te smal van voren maar volgens Red Pebbles (ook even gevraagd) is het zadel dan te breed van voren.. Kijk en dat zou geen probleem zijn want ze mag nog ruim een jaar groeien ( ze is nu 2 jaar en 8 maanden).. Maar als het nu al te smal is????
vera schreef:Digger is nu 4 en dit is dan zijn tweede zadel....tel uit je winst....
Wranglerbutt schreef:Mag ik nog wel een merk noemen?![]()
Sinds kort hebben we voor Amigo een geheel op maat gemaakte Vaquero. Superzadel!
Als dit topic vanavond nog open is, zal ik er een foto van plaatsen.

Wranglerbutt schreef:Wranglerbutt schreef:Mag ik nog wel een merk noemen?![]()
Sinds kort hebben we voor Amigo een geheel op maat gemaakte Vaquero. Superzadel!
Als dit topic vanavond nog open is, zal ik er een foto van plaatsen.
Hierbij dan de foto's van de Vaquero Mi Amigo,
van op maat gemaakte boom:
tot perfect passend zadel:
Yep, deze singel is te kort! [voor de critici]