[WN] laat maar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 12:47

In dit item is de tekst nu dusdanig aangepast door de opsteller dat de antwoorden op wat er eerst stond helemaal nergens meer op slaan. Dit is erg jammer, want ondanks dat de discussie wat verhit werd, staat er nou niet iets in wat echt niet door de beugel kan en de personen die zich hieraan schuldig maakten worden door medewesternbokkers hier direkt op aangesproken.

Ik kan me indenken dat Marianne zich niet prettig voelt bij het gestelde, maar een PB naar mij (van wie dan ook) met de vraag om eea te slotteren had ik liever gezien.

Ik zal de Wedstrijddatum verwijderen uit de lijst en hoop dat we ons weer volwassen kunnen gaan gedragen. Verder lijkt het mij handig om privé-gevoelige zaken af te handelen per PB.

Aanvulling:
Zonder in detail te willen treden is mij n.a.v. een PB eea duidelijk geworden. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Helaas een gemiste kans om het westernrijden in Nederland aan een breder publiek kenbaar te maken.

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 15:52

Rinus, Mw Mertens is gewoon Monique hoor....Ik vind het een beetje zwak van je om haar nu ineens mw Mertens te noemen, dit klinkt minderwaardig. Ik weet dat je het niet eens bent met haar manier van optreden, maar in mijn ogen, en met mij ook anderen, heeft ze het niet verkeerd gedaan. Of ze nu wel te lang op andermans paarden heeft gezeten, of dat het geluid het nu wel of niet deed laat ik maar verder in het midden, maar jou manier van reageren stuit mij tegen de borst, en laat hier een persoon zien die niet tegen kritiek kan, opbouwend of niet.
Sorry. Jammer ook. Er valt nog zoveel te leren.

Anoniem

laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 16:44

tjez wat is hier aan de hand?? Ik zal me er verder niet mee bemoeien , maar wilde even dit kwijt...

Sinds ik western rijd ben ik in een heel ander wereldje terecht gekomen , een gezellig , rustig en aardige wereld. "Echte" western ruiters zijn vriendelijk, rustig en denken niet aan winnen en beter zijn.... Dus ik snap niet waarom iedereeen zo fel reageerd als je dat wilt doen ga dan lekker dresuur rijden ofzo daar zeikt iedereen elkaar af...op deze manier word het nooit wat met de westernsport en verzieken jullie het voor anderen.....

verder zeg ik niets Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 17:59

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed
afzeiken??? nee dat gebeurdt hier niet hoor. Schijnheilig Schijnheilig

Sprite

Re: wedstijdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:54

Erg flauw hoor, de reacties van rinus... of zal ik 'de raad' zeggen? 'Mertens' (zoals jij dat zegt) heeft haar best gedaan, ze komt notabene helemaal vanuit Belgie naar Leusden! (best een prijzig ritje ook trouwens) Denk je dat ze zin heeft om dat nog eens te doen na al dat gezeur. Bovendien krijg ik de indruk dat de meeste mensen nog altijd wel tevreden waren over de clinic.

mahe schreef:
mahe vindt het vreemd dat iemand die hopelijk met pasen de (angst haas) opgegeten heeft, waar ze ons mee verveeld heeft.
die ons op een western forum verblijdt heeft met de aankoop van honden??
Die ook nog niet weet hoe ze haar eigen paarden moet voeren, ondanks het lezen van, naar haar zeggen gerede artikelen.....etc blablabla

'Sprite vindt' alles wat marianne ooit heeft geschreven velen malen interessanter dan dat slappe afgezeik en vraagt zich af hoeveel interessante informatie mahe in de dertien berichtjes, waar hij bokt mee verrijkt heeft, ten toon heeft gespreid.

Ik ben blij dat chrico en sugar het hoofd cool houden.... that's the spirit! Lovers

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 03:48

Gaan we nou eens ophouden over "wie heeft wat gezegt" Lekker gaan bokken hoor mensen! Er is al veel te veel gezeik in de wereld!

Verder zeg ik niets! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 08:06

Kan hier uit deze discussie maar 2 conclusies trekken.
1: GROW UP! *LOL*
2: ik ga lekker naar de clinics en wedstrijdjes van Jos, die zijn tenminste wel gezellig en sociaal. Geen snerende opmerkingen, hooguit opbouwende kritiek waar je wat mee kunt. En genoeg huiswerk om thuis mee aan de slag te gaan. Haha!

Marianne, go for it girl! Zet hem op daar in Soest! Je kunt het!
En vegeet die enge vent niet in het hoekje van de bak te zetten voor leuke foto's.
Boeit jou wat wie er langs de kant staan te kijken, die hebben blijkbaar niks beters te doen toch?
Viv

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 00:06

Ik ga niet in op dingen waar ik niet bij ben geweest maar ik vind wel dat hierboven de indruk gewekt wordt dat Monique een haaibaai is die even wispeltuurig haar prijs opschroefd. Niets is minder waar.

Monique heeft alleen te kennen gegeven dat na een simpel rekensommetje ze erachter kwam dat die dag haar geld gekost heeft in plaats van opgeleverd. Voor de meesten van ons is een clinic in leusden leuk (?) en hobby, voor haar betekent het gewoon haar boterham.
Ze heeft al haar klanten van de zaterdagmiddag/avond afgezegd voor die clinic en heeft aardig wat kilometers moeten maken om er te komen. Op een normale zaterdagmiddag had ze meer verdiend (en was ze eerder dan 1 uur 's-nachts weer thuis geweest, terwijl ze de volgende dag een wedstrijd had). Monique is niet uit op vette winst, maar zal toch ook haar huur moeten betalen.

Ze vraagt 20 euro voor een les, of voor het berijden van een paard en dat is inclusief de kilometers die ze moet maken om bij je te komen. Als iemand dat schandalig vindt, hoor ik het graag.

Rinus:
Verder lijkt het me wel zo slim om na te gaan wie er uberhaupt nog naar de vervolgclinic willen komen, want zo te horen zijn dat er niet veel. Dan kan je dus beter dat geld besparen.

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:36

Tjonge jonge, waar gaat dit heen?

Graag zou ik ook iets willen zeggen (ook al rijd ik geen western en mijn paard ook niet Schijnheilig ).

Samen met mijn vriendin Wennie ben ik nu 2x naar een clinic in Leusden geweest. Beiden zijn wij van mening dat de sfeer gezellig is, de "lessers" erg moedig en Rinus bijzonder gastvrij.

Wij vonden wel dat de clinic waarbij Jan lesgaf vloeiender en duidelijker verliep, hier hebben wij veel van opgestoken.
Desalniettemin heeft Monique Mertens ook haar best gedaan, wat onwennig, maar toch bracht ze het er goed vanaf. Inderdaad reed zij wat veel op de paarden en bleef ze lang met 1 persoon bezig, maar ondanks dat hebben wij wel wat geleerd!

Dus lieve mensen waarom moet hierover zo geruzied worden?? Zo was het en volgende keer gaat het vast beter, ik kijk er in ieder geval naar uit. En als er mensen zijn die het helemaal niks vonden, dan gaan die toch gewoon hun eigen clinics organiseren? Scheelt Rinus weer een hoop ergernissen en kritiek!!