marchien schreef:Volgens mij maar zij geen zadels op maat, maar verkoopt zij fabrieks- en tweedehandszadels.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marchien schreef:Volgens mij maar zij geen zadels op maat, maar verkoopt zij fabrieks- en tweedehandszadels.
Halloway schreef:Wij hebben verschillende zadels,ook op maat gemaakte zadels, dit is nodig als je paard een voor quarters ongebruikelijke maat/schoft heeft.
Deze zadels liggen ondertussen onder een laag stof.
We hebben meerdere Bobs en 11 quarters te rijden, iedere bobs past op alle 11.

Wranglerbutt schreef:marchien schreef:Volgens mij maar zij geen zadels op maat, maar verkoopt zij fabrieks- en tweedehandszadels.
Halloway schreef:We hebben meerdere Bobs en 11 quarters te rijden,
niet iedere bobs past op alle 11.
marchien schreef:Evelien maakt zelf geen zadels maar heeft een zadelmaker in het buitenland waar ze door haar aangepaste zadels laat maken.
Sugarmiss schreef:marchien schreef:Evelien maakt zelf geen zadels maar heeft een zadelmaker in het buitenland waar ze door haar aangepaste zadels laat maken.
@ryan: Ik heb er zelf nog niet een in het echt gezien dus kan er niet over oordelen, wat ook geldt voor de zadelmaker in Apeldoorn.
Daar en tegen is het werk van Sablou bekend en hij zit redelijk bij je in de buurt.
marchien schreef:Heb jij dan al wel zo'n 'eigen' zadel van Evelien gezien ??ik weet wel dat de kwaliteit van evelien ook goed is en dat ze zelfs bij je thuis komt met de rijdende winkel.
Sugarmiss schreef:Heb jij dan al wel zo'n 'eigen' zadel van Evelien gezien ??
Sugarmiss schreef:marchien schreef:Heb jij dan al wel zo'n 'eigen' zadel van Evelien gezien ??ik weet wel dat de kwaliteit van evelien ook goed is en dat ze zelfs bij je thuis komt met de rijdende winkel.