Helaas zal die ongelukkige tragedie de hengst altijd wel blijven achtervolgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dirkje schreef:Als je z'n naam intypt op Google vind je op de nederlandstalige pagina's het oorspronkelijke stukje uit de Telegraaf en een een discussie op een ander forum over het werkelijke verhaal.myn nieuwsgierigheid is gewekt![]()
vanwaar een killer-hengst?
er spookt me nu van alles door het hoofd!!
Sm was me al voor!

) en dat was de ex-Criool van Kim.
oja jeddah als die clinic komt laat je dat even weten
(ps mocht je een leuke locatie zoeken in de westernsfeer wij hebben net een nieuwe kantine )
Citaat:En blauwe ogen? Helemaal geweldig! En dan nog het liefst met dikke zwarte oogleden
) cattle schreef:Een paard met 2 blauwe ogen vind ik minder persoonlijkheid hebben.
Francis schreef:Hmm, dan moet je eens kennis komen maken met mij Dotje... die heeft twee félblauwe ogen en méér dan genoeg persoonlijkheid én uitstraling, super-diva die ze is... en mensen die haar persoonlijk kennen zullen dat beamen...

echt waar!!
, weekje op gezeten voor ze zo ziek werd en dat ging súper maar daarna niet meer) dus ze ziet er alles behalve 'diva-achtig' uit...
ongeloofelijk dus ja dit word de hengst voor mijn merrie 
Wranglerbutt schreef:Over Dot gesproken: Wordt 't niet weer eens tijd dat je een paar foto's van haar plaatst?
Laatste keer was al weer heeeeeeel lang geleden!

maar ik hoop dan haar in april te laten dekken en hopelijk gaat alles goed ik hou jullie op de hoogte!!