Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juul was te snel, en bovendien was het te donker. Heb wel filmpjes gemaakt, maar die kan ik niet online zetten.
)
was hartstikke leuk. Was alleen nog leuker geweest als ik mn ietsie meer ervaren paardje mee had kunnen nemen
Maar we hebben wel iets kunnen springen haha Maar ik mag niet klagen, was de eerste keer dat t paardje buiten t dorp is geweest
Eventinggek en Ik zijn mekaar toch nog tegen gekomen. Bleek dat we al eerder met elkaar hadden gesproken, maar goed, je gaat natuurlijk niet aan iedereen die je tegenkomen vragen "zit jij op bokt".
m'n zusje zei al dat die wel onder zijn buik gekieteld zullen hebben hahaha Ach ja, hij leert heel snel. Van de andere kant; als Pasjha verkocht is heb ik meer tijd voor hem en gaat ie nog sneller vooruit
maarja, dan noch zal ik pas halverwege t seizoen misschien ns kunnen starten op n sgw
We zien t wel.
Wie weet..
EngelAngela schreef:Er komen toch nog wel meer oefencrossjes. Ik ga dit jaar ook een paar keer oefenenWie weet..
Ik kom je vast nog een keer tegen! Dan kletsen we weer verder, hopelijk schijnt dan weer gewoon de zon
Zal tegen dr zeggen dat ze je een pbtje moet sturen.