[WN] Hicky the sequel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 09:11

Oei wat zullen jullie slecht geslapen hebben
Ik hoop echt dat het dit keer wel mag lukken want het is een fantastisch paard en hij verdient meer respect als dat hij nu krijgt.
We duimen voor jullie!

Groetjes, Vera

PeterV

Re: Hicky the sequel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:21

Tjonge jonge zeg, waarom duimen jullie niet voor mij, dat het niet door gaat.
Nu Blaze en Sanders_H alleen maar hun Sam hebben, is er ook tijd voor , waterbakken ophangen, ramen lappen, bardienst draaien, stallen onderhouden, longeeren, bijrijden en natuurlijk het servies zo nu en dan op breekbaarheid testen.

Het kan toch niet zo zijn, dat al het bovengenoemde, ten koste zou gaan van die hengst hè.
Vooral voor het longeerwerk en het bijrijden van onze paarden, zal het zonde zijn, dat deze dan in de lessen moeten gaan meelopen, voor de brood nodige beweging.
Ofeuhhh, houden jullie genoeg tijd over als die hengst eventueel terug zal zijn, voor deze twee belangrijke punt, die wij niet aan iedereen uit handen zullen geven, voor ons te blijven doen?

Zo nee, dan zal ik een topic openen met een reeks nieuwe lespaarden namen bij ons op stal.
Zo ja, dan zal ik persoonlijk die hengst zijn stal gaan uitmesten, en krijgt hij ook een rood lopertje voor zijn stal.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:23

haha Peter
Ik duim dat het doorgaat.

a. Blaze en Sandra_H happy
b. jij stal mesten

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:28

Laat ik nou net een zelf reinigende stal op het oog hebben.
Driemaal raden welk paard daarin komt te staan dan.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:46

1. Sam
2. Sam
3. Sam

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:51

zie net als ik twee van die stallen koop, dat er een behoorlijke korting te krijgen is

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:11

PeterV schreef:
Tjonge jonge zeg, waarom duimen jullie niet voor mij, dat het niet door gaat.
Nu Blaze en Sanders_H alleen maar hun Sam hebben, is er ook tijd voor , waterbakken ophangen, ramen lappen, bardienst draaien, stallen onderhouden, longeeren, bijrijden en natuurlijk het servies zo nu en dan op breekbaarheid testen.

Het kan toch niet zo zijn, dat al het bovengenoemde, ten koste zou gaan van die hengst hè.
Vooral voor het longeerwerk en het bijrijden van onze paarden, zal het zonde zijn, dat deze dan in de lessen moeten gaan meelopen, voor de brood nodige beweging.
Ofeuhhh, houden jullie genoeg tijd over als die hengst eventueel terug zal zijn, voor deze twee belangrijke punt, die wij niet aan iedereen uit handen zullen geven, voor ons te blijven doen?

Zo nee, dan zal ik een topic openen met een reeks nieuwe lespaarden namen bij ons op stal.
Zo ja, dan zal ik persoonlijk die hengst zijn stal gaan uitmesten, en krijgt hij ook een rood lopertje voor zijn stal.

Het is best grappig wat je schrijft,maar tevens ook wel een punt waar wij ook bij hebben stil gestaan.
Wat betreft de het ramen lappen,de bardienst en de rest mag ik je geruststellen.Dat is ontspanning voor ons (en zeker dat servieswerk uitproberen is mijn ontspanning )

We hadden het boek wat betreft Hicky gesloten en dit werd nu weer geopend door een vreemd telefoontje die een bepaalde hoop weer deed opleven.
Maar laat ik duidelijk maken dat ik er niet aan moet denken om geen tijd meer te kunnen vrij maken voor het rijden van bartje of lady of wie dan ook (nouja ik heb mijn voorkeuren )of voor het helpen met longeren etc. van div. paarden.

Persoonlijk denk ik dat we het boek gesloten moeten houden wat Hicky betreft (we horen ook niets meer) en verder moeten gaan met de dingen die ons nu veel plezier brengen en waar we veel van leren.

Misschien voor mensen die geinteresseert zijn in Hicky onderstaand het nummer van de eigenaar.
Henk van de Kamer 0653154034.
Doe ik hem toch nog een plezier

Dus Peter don't worry Be happy

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:36

Oohhhh Blaze, weet je het zeker??? Als ze nou bellen, heb je dan niet zoiets van "het heeft zo moeten zijn, we gaan ervoor"?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:53

lijkt weer net zo'n telefoontje als de vorige keer.
je blij maken met een dooie mus

misschien voor jullie eigen gezondheid wel beter om er een streep onder te zetten. en naar de eigenaar duidelijk te maken jullie niet meer lastig te vallen.

veel succes
en lekker genieten van je bijrijpaardjes

Jos

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:13

Mac schreef:
Oohhhh Blaze, weet je het zeker??? Als ze nou bellen, heb je dan niet zoiets van "het heeft zo moeten zijn, we gaan ervoor"?

Ja wij weten het zeker,het boek is en blijft dicht.
Er leven al te veel mensen in het verleden

We moeten reeel blijven en dat waren we voor een korte periode niet.

Let bygones be bygones

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:31

Wat lijkt me dat een moeilijke beslissing die jullie genomen hebben.

Toch hoop ik voor Hicky dat hij heeeeeeeeeeeel goed terecht komt.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:15

Blaze schreef:
Mac schreef:

Let bygones be bygones

Dat vind ik er knap van jullie want het is en blijft een leuk beest, hicky

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:16

Blaze schreef:

Let bygones be bygones

Moeilijke maar verstandige beslissing, weet ik uit ervaring. Ik hoop voor jullie en voor Hicky dat dat perfecte baasje snel komt.