Ik hoop echt dat het dit keer wel mag lukken want het is een fantastisch paard en hij verdient meer respect als dat hij nu krijgt.
We duimen voor jullie!
Groetjes, Vera
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PeterV schreef:Tjonge jonge zeg, waarom duimen jullie niet voor mij, dat het niet door gaat.
Nu Blaze en Sanders_H alleen maar hun Sam hebben, is er ook tijd voor , waterbakken ophangen, ramen lappen, bardienst draaien, stallen onderhouden, longeeren, bijrijden en natuurlijk het servies zo nu en dan op breekbaarheid testen.
Het kan toch niet zo zijn, dat al het bovengenoemde, ten koste zou gaan van die hengst hè.
Vooral voor het longeerwerk en het bijrijden van onze paarden, zal het zonde zijn, dat deze dan in de lessen moeten gaan meelopen, voor de brood nodige beweging.
Ofeuhhh, houden jullie genoeg tijd over als die hengst eventueel terug zal zijn, voor deze twee belangrijke punt, die wij niet aan iedereen uit handen zullen geven, voor ons te blijven doen?
Zo nee, dan zal ik een topic openen met een reeks nieuwe lespaarden namen bij ons op stal.
Zo ja, dan zal ik persoonlijk die hengst zijn stal gaan uitmesten, en krijgt hij ook een rood lopertje voor zijn stal.
)
)of voor het helpen met longeren etc. van div. paarden.

Mac schreef:Oohhhh Blaze, weet je het zeker??? Als ze nou bellen, heb je dan niet zoiets van "het heeft zo moeten zijn, we gaan ervoor"?
Blaze schreef:Mac schreef:Oohhhh Blaze, weet je het zeker??? Als ze nou bellen, heb je dan niet zoiets van "het heeft zo moeten zijn, we gaan ervoor"?
Ja wij weten het zeker,het boek is en blijft dicht.
Er leven al te veel mensen in het verleden
We moeten reeel blijven en dat waren we voor een korte periode niet.
Let bygones be bygones
Blaze schreef:Ja wij weten het zeker,het boek is en blijft dicht.
Er leven al te veel mensen in het verleden
We moeten reeel blijven en dat waren we voor een korte periode niet.
Let bygones be bygones