Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iski schreef:Leuk man! Gewoon doenOh jee......clinic trail...in Nijega...is zowat een thuiswedstrijd...zou ik dan toch maar een keer meedoen? Krijgt Klaasjuhhh een herkansing om Iski te zien....of niet dus.....hihihi.
En Iski/Blue de kans om hun kunsten met brug en hek te showen...we denken er over na, ik gooi het in de groeps-stal......in de hoop dat ze het niet terugwerpen.....auwauw....

smax schreef:Iski gewoon doen, er is tevens nog plek in de Hunter under Saddle Clinic, dus kansen genoeg om Iski te ontmoeten
LOL laat eens wat zien, iedereen vast nieuwsgierig , misschien ook de Hunterclinic Iski????
spatter schreef:ja, zo wil ik ook wel hunteren
, volgens mij wordt het dan ineens veel drukker bij de hunter, kwa deelnemers en toeschouwers
vreeede op aaaarde

Kayila schreef:O:) vreeede op aaaarde
vrehede op aaarde in de mehensen een weeeeeel behaaaaaahaaagen.![]()
kom op spatter en iski...
laten we het in de kader van oh hemel het is immers bijna kerst een beetje gezellig (en niet te vergeten minder rommelig, bloed is zooo lastig wegpoetsen) houden te nijega...
Citaat:Iski schreef: op 1 voorwaarde...dat de paarden die nu mishandeld worden door eerder genoemde personen en allen die op dezelfde wijze met hun paarden omgaan vanaf nu vredig met hun en de hun toevertrouwde paarden omgaan.....
!
maar ECHT aangepakken! ik ben voor: an eye for an eye, wat je doet krijg je terug!
!
Dus daarin hoef ik niet (meer) te veranderen...toch? iski schreef:Maar ....ik ben toch altijd lief? En zeker tegen en met dieren....Dus daarin hoef ik niet (meer) te veranderen...toch?
iski schreef:als er een geweer aan te pas mag komen
iski schreef:met volle overtuiging zelfs.
iski schreef:weet ik zeker dat ik hoe dan ook raak schiet
iski schreef:
Ik en Hunteren....OK....als er een geweer aan te pas mag komen, ja dan wil ik wel Hunteren...en dan bepaalde mensen (Reiners....ene heer D. Roemer b.v.) langs de kant...ja, dan wil ik graag hunteren...met volle overtuiging zelfs...en dat veel te ruwe zoontje van ene heer P. Derrez
mag er dan naast gaan staan...weet ik zeker dat ik hoe dan ook raak schiet...
) maar ik geloof dat ik vanmiddag een behoorlijk risico heb gelopen
Blaze schreef:iski schreef:
Ik en Hunteren....OK....als er een geweer aan te pas mag komen, ja dan wil ik wel Hunteren...en dan bepaalde mensen (Reiners....ene heer D. Roemer b.v.) langs de kant...ja, dan wil ik graag hunteren...met volle overtuiging zelfs...en dat veel te ruwe zoontje van ene heer P. Derrez
mag er dan naast gaan staan...weet ik zeker dat ik hoe dan ook raak schiet...
Hmmm lees dit nu pas (tja topic viel niet binnen mijn kader van interesse) maar ik geloof dat ik vanmiddag een behoorlijk risico heb gelopen
iski schreef:
Blaze hoeft zich geen zorgen te maken, gezien zijn rustige en stille handen, de zachtmoedige wijze van training en de rust die alles uitstraalt.....is hij zeker geen 'target' .......en wederom een bewijs dat geduld en rust voldoende resultaat oplevert. Bravo Blaze!
bedankt
bedankt
[/quote]
iski schreef:
Beste Blaze.....was ik eerst zo lovend over jou...beticht je mij ervan dat ik mensen sla.....ok met stomheid weliswaar maar toch...
smax schreef:Denk eerder omdat het nu enorm afwijkt van het oorspronkelijke topic, maar afijn, Iski wijkt wel vaker af![]()
In ieder geval is er nog plek in de hunter clinic
En de clinic van de Trail oefenparcours is iets aangepast, mede door Christien Schildkamp, zij wil hem graag doen met paard aan de hand, dus die mogelijkheid is er ook bij.![]()
Zit net te bedenken, misschien ga ik het wel proberen met veulen aan de flank van Max, moet lukken
en hoe wou je het dan gaan doen Iski??? smax schreef::D en hoe wou je het dan gaan doen Iski???
Anya schreef:Sil had het per ongeluk naar mij gestuurd i.p.v. naar Rom. Maar ik doe WN niet meer. Maar even tijdelijk hier dan maar.
Zaterdag 10 december:
Tweedehands ruitersport markt. Gratis toegang. Gratis verkoop mogelijkheden. De markt begint om 13.30 uur en zal rond 17.00 uur zijn afgelopen.
Gratis deelname
Zaterdag 17 december:
Basis clinic. In twee groepen van maximaal vier personen zal er gewerkt worden aan de basis van het westernrijden.
€ 35,00 per persoon
Zondag 15 januari:
Toiletteer clinic. Onderhoud, verzorging en wedstrijd klaar maken van je paard.
Theorie en praktijd gedeelte.
€ 35,00 per persoon
Zondag 29 januari:
Trail oefen parcours. Er wordt een beginners parcours en een amateur parcours klaar gelegd. Iedere deelnemer mag twee keer “starten”. Per keer staat er maximaal 10 minuten om het parcours af te leggen. Je hebt dus voldoende tijd om je paard te corrigeren en / of te trainen.
€ 7,50 per combinatie
Zondag 12 februari:
Showmanship at Halter clinic. De clinic wordt opengesteld voor alle rassen aangezien de showmanship at halter ook een onderdeel is van de WRAN. Ook jonge paarden, vanaf 1 jaar mogen deelnemen aan de clinic.
€ 35,00 per persoon
Zondag 26 februari:
Hunter under Saddle clinic. Maximaal vier personen per dagdeel.
€ 35,00 per persoon

Rijtechnisch is het niveau nog niet je van het, dus een mooi probeersel
Mmm... deze houd ik nog even in gedachten
Kayila schreef:Zo nou hehe ben er helemaal klaar voor!!
Deze keer niet kijken maar meedoen.
Ik heb me (hoezo enthousiast) ingeschreven voor ALLE (Echt?? ja echt) clinics behalve (ach zie niet ALLE) hunter clinic.
Jaja we gaan ervoor.....
Wie komt er nog meer meedoen (of om mij lachen??)??
heb je al gezien bij de basisclinic, en ga je vergezellen bij een andere clinic(s). Go Thea, go!
iski schreef:smax schreef:en hoe wou je het dan gaan doen Iski???
met de fiets....
maar met zo'n uitspraak moet ik voorzichtig zijn...
voordat ik het weet staat er die dag een fiets voor me klaar....
Maar ik denk er nog over na...zo'n trailparcours een keer kunnen rondkachelen lijkt me wel wat.