[WN] agenda van clinic's aankomende winter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iski

Re: agenda van clinic's aankomende winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 01:56

Oh jee......clinic trail...in Nijega...is zowat een thuiswedstrijd...zou ik dan toch maar een keer meedoen? Krijgt Klaasjuhhh een herkansing om Iski te zien....of niet dus.....hihihi.

En Iski/Blue de kans om hun kunsten met brug en hek te showen...we denken er over na, ik gooi het in de groeps-stal......in de hoop dat ze het niet terugwerpen.....auwauw....

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:31

iski schreef:
Oh jee......clinic trail...in Nijega...is zowat een thuiswedstrijd...zou ik dan toch maar een keer meedoen? Krijgt Klaasjuhhh een herkansing om Iski te zien....of niet dus.....hihihi.

En Iski/Blue de kans om hun kunsten met brug en hek te showen...we denken er over na, ik gooi het in de groeps-stal......in de hoop dat ze het niet terugwerpen.....auwauw....
Leuk man! Gewoon doen

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:12

Iski gewoon doen, er is tevens nog plek in de Hunter under Saddle Clinic, dus kansen genoeg om Iski te ontmoeten

LOL laat eens wat zien, iedereen vast nieuwsgierig , misschien ook de Hunterclinic Iski????

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:25

leuk margriet dat je gaat hunteren!

moet je bij de Showmanship ook met showhalster? als ik vragen mag

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:53

Natuurlijk mag je dat vragen

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:43

smax schreef:
Iski gewoon doen, er is tevens nog plek in de Hunter under Saddle Clinic, dus kansen genoeg om Iski te ontmoeten

LOL laat eens wat zien, iedereen vast nieuwsgierig , misschien ook de Hunterclinic Iski????

OK..als jij een veel te nauw broekje hebt, een te strak jasje en desondanks mijn ademhaling en bloedsomloop kunt garanderen......wil ik er zachtjes over nadenken....heel zachtjes......om het vervolgens KEIHARD af te wijzen.

Ik en Hunteren....OK....als er een geweer aan te pas mag komen, ja dan wil ik wel Hunteren...en dan bepaalde mensen (Reiners....ene heer D. Roemer b.v.) langs de kant...ja, dan wil ik graag hunteren...met volle overtuiging zelfs...en dat veel te ruwe zoontje van ene heer P. Derrez
mag er dan naast gaan staan...weet ik zeker dat ik hoe dan ook raak schiet...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:09

ja, zo wil ik ook wel hunteren

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:13

spatter schreef:
ja, zo wil ik ook wel hunteren

Nou...krijg je van mij ook een geweer

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:16

jippie , volgens mij wordt het dan ineens veel drukker bij de hunter, kwa deelnemers en toeschouwers

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:31

vreeede op aaaarde
vrehede op aaarde in de mehensen een weeeeeel behaaaaaahaaagen.

kom op spatter en iski...
laten we het in de kader van oh hemel het is immers bijna kerst een beetje gezellig (en niet te vergeten minder rommelig, bloed is zooo lastig wegpoetsen) houden te nijega...

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:31

Kayila schreef:
O:) vreeede op aaaarde
vrehede op aaarde in de mehensen een weeeeeel behaaaaaahaaagen.

kom op spatter en iski...
laten we het in de kader van oh hemel het is immers bijna kerst een beetje gezellig (en niet te vergeten minder rommelig, bloed is zooo lastig wegpoetsen) houden te nijega...

Goed....doen we ...op 1 voorwaarde...dat de paarden die nu mishandeld worden door eerder genoemde personen en allen die op dezelfde wijze met hun paarden omgaan vanaf nu vredig met hun en de hun toevertrouwde paardeen omgaan.....maar op een of andere manier heb ik daar weinig vertrouwen in.

Hoe beter ik de dieren leer kennen des te minder vertrouwen heb ik in de mensheid.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:20

Citaat:
Iski schreef: op 1 voorwaarde...dat de paarden die nu mishandeld worden door eerder genoemde personen en allen die op dezelfde wijze met hun paarden omgaan vanaf nu vredig met hun en de hun toevertrouwde paarden omgaan.....

Mee eens ! iedereen moet de vrede op aarde insteek krijgen....
en niet alleen ten opzichte van hun paarden ook tegenover andere (huis)dieren en natuurlijk ook naar elkaar

maar je weet het Iski...verander de wereld, begin bij jezelf !

al begrijp ik je reactie helemaal en zou ik alle mishandelaars ook liever aangepakt zien worden, en dan niet van dat nederlandse: Foei nooit meer doen hoor beleid maar ECHT aangepakken! ik ben voor: an eye for an eye, wat je doet krijg je terug!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:17

@ Kayila: maar je weet het Iski...verander de wereld, begin bij jezelf !

Maar ....ik ben toch altijd lief? En zeker tegen en met dieren.... Dus daarin hoef ik niet (meer) te veranderen...toch?

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:41

iski schreef:
Maar ....ik ben toch altijd lief? En zeker tegen en met dieren.... Dus daarin hoef ik niet (meer) te veranderen...toch?

ok ja nee kijk zie....jij bent dan wel lief (heel erg) tegen de diertjes ensa maar dit soort opmerkingen zijn niet heel erg vrede op aarde iski...:
iski schreef:
als er een geweer aan te pas mag komen

iski schreef:
met volle overtuiging zelfs.

iski schreef:
weet ik zeker dat ik hoe dan ook raak schiet

en ook al begrijp ik je wel....
dat bedoel ik met verbeter de wereld begin bij je zelf...begrijp je me?

*ik weet het ik praat in wartaal ensa...maar dat vergeef je me vast wel*

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:02

iski schreef:

Ik en Hunteren....OK....als er een geweer aan te pas mag komen, ja dan wil ik wel Hunteren...en dan bepaalde mensen (Reiners....ene heer D. Roemer b.v.) langs de kant...ja, dan wil ik graag hunteren...met volle overtuiging zelfs...en dat veel te ruwe zoontje van ene heer P. Derrez

Hmmm lees dit nu pas (tja topic viel niet binnen mijn kader van interesse ) maar ik geloof dat ik vanmiddag een behoorlijk risico heb gelopen

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:20

Blaze schreef:
iski schreef:

Hmmm lees dit nu pas (tja topic viel niet binnen mijn kader van interesse ) maar ik geloof dat ik vanmiddag een behoorlijk risico heb gelopen

Blaze hoeft zich geen zorgen te maken, gezien zijn rustige en stille handen, de zachtmoedige wijze van training en de rust die alles uitstraalt.....is hij zeker geen 'target' .......en wederom een bewijs dat geduld en rust voldoende resultaat oplevert. Bravo Blaze!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:29

iski schreef:

Blaze hoeft zich geen zorgen te maken, gezien zijn rustige en stille handen, de zachtmoedige wijze van training en de rust die alles uitstraalt.....is hij zeker geen 'target' .......en wederom een bewijs dat geduld en rust voldoende resultaat oplevert. Bravo Blaze!

Wordt er bijna verlegen van bedankt
Maarja was ook een erg makkelijk paard
En aan de reacties te zien is iedereen met stomheid geslagen

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 17:08

Denk eerder omdat het nu enorm afwijkt van het oorspronkelijke topic, maar afijn, Iski wijkt wel vaker af

In ieder geval is er nog plek in de hunter clinic
En de clinic van de Trail oefenparcours is iets aangepast, mede door Christien Schildkamp, zij wil hem graag doen met paard aan de hand, dus die mogelijkheid is er ook bij.

Zit net te bedenken, misschien ga ik het wel proberen met veulen aan de flank van Max, moet lukken

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:29

Ok, leuk Smax, als jij mee gaat doen met Max en Garth kom ik mischien ook wel even kijken, want daar ben ik dan toch wel even heel nieuwsgierig naar.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:01

Wordt er bijna verlegen van bedankt
Maarja was ook een erg makkelijk paard
En aan de reacties te zien is iedereen met stomheid geslagen [/quote]

Beste Blaze.....was ik eerst zo lovend over jou...beticht je mij ervan dat ik mensen sla.....ok met stomheid weliswaar maar toch...

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:15

iski schreef:

Beste Blaze.....was ik eerst zo lovend over jou...beticht je mij ervan dat ik mensen sla.....ok met stomheid weliswaar maar toch...

Tja wat kan ik hierop zeggen
Blijkbaar gebruikt toch iedereen op de een of andere manier geweld.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 00:07

smax schreef:
Denk eerder omdat het nu enorm afwijkt van het oorspronkelijke topic, maar afijn, Iski wijkt wel vaker af

In ieder geval is er nog plek in de hunter clinic
En de clinic van de Trail oefenparcours is iets aangepast, mede door Christien Schildkamp, zij wil hem graag doen met paard aan de hand, dus die mogelijkheid is er ook bij.

Zit net te bedenken, misschien ga ik het wel proberen met veulen aan de flank van Max, moet lukken

Komt omdat mijn paard uitstekend kan wijken....daarvan heb ik het afwijken afgekeken...ze kan zo goed wijken joh....met 1 sprong van de linkerkant van de weg naar de rechterkant en desnoods nog verder ....de plomp in.....

Oh ja.....Blue laat vragen of je het parcours ook zonder paard mag 'rijden'. Kan ze lekker thuis blijven (Lui wijf)..

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 00:13

en hoe wou je het dan gaan doen Iski???

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:16

smax schreef:
:D en hoe wou je het dan gaan doen Iski???

met de fiets....maar met zo'n uitspraak moet ik voorzichtig zijn...voordat ik het weet staat er die dag een fiets voor me klaar....

Maar ik denk er nog over na...zo'n trailparcours een keer kunnen rondkachelen lijkt me wel wat.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 17:55

Anya schreef:
Sil had het per ongeluk naar mij gestuurd i.p.v. naar Rom. Maar ik doe WN niet meer. Maar even tijdelijk hier dan maar.

Zaterdag 10 december:
Tweedehands ruitersport markt. Gratis toegang. Gratis verkoop mogelijkheden. De markt begint om 13.30 uur en zal rond 17.00 uur zijn afgelopen.
Gratis deelname

Zaterdag 17 december:
Basis clinic. In twee groepen van maximaal vier personen zal er gewerkt worden aan de basis van het westernrijden.
€ 35,00 per persoon

Zondag 15 januari:
Toiletteer clinic. Onderhoud, verzorging en wedstrijd klaar maken van je paard.
Theorie en praktijd gedeelte.
€ 35,00 per persoon

Zondag 29 januari:
Trail oefen parcours. Er wordt een beginners parcours en een amateur parcours klaar gelegd. Iedere deelnemer mag twee keer “starten”. Per keer staat er maximaal 10 minuten om het parcours af te leggen. Je hebt dus voldoende tijd om je paard te corrigeren en / of te trainen.
€ 7,50 per combinatie

Zondag 12 februari:
Showmanship at Halter clinic. De clinic wordt opengesteld voor alle rassen aangezien de showmanship at halter ook een onderdeel is van de WRAN. Ook jonge paarden, vanaf 1 jaar mogen deelnemen aan de clinic.
€ 35,00 per persoon

Zondag 26 februari:
Hunter under Saddle clinic. Maximaal vier personen per dagdeel.
€ 35,00 per persoon

Trail oefenparcours: Sjors en ik zijn van de partij!
Gewoon eens kijken hoe ver we komen Rijtechnisch is het niveau nog niet je van het, dus een mooi probeersel

Showmanship at halter clinic: lijkt me ook leuk om eens aan mee te doen! Een keertje op een andere manier met m'n paardje bezig zijn dan normaal Mmm... deze houd ik nog even in gedachten

Kayila schreef:
Zo nou hehe ben er helemaal klaar voor!!
Deze keer niet kijken maar meedoen.

Ik heb me (hoezo enthousiast) ingeschreven voor ALLE (Echt?? ja echt) clinics behalve (ach zie niet ALLE) hunter clinic.
Jaja we gaan ervoor.....

Wie komt er nog meer meedoen (of om mij lachen??)??

Moi! heb je al gezien bij de basisclinic, en ga je vergezellen bij een andere clinic(s). Go Thea, go!

iski schreef:
smax schreef:
en hoe wou je het dan gaan doen Iski???

met de fiets....

maar met zo'n uitspraak moet ik voorzichtig zijn...
voordat ik het weet staat er die dag een fiets voor me klaar....

Maar ik denk er nog over na...zo'n trailparcours een keer kunnen rondkachelen lijkt me wel wat.

jep! I've got one for you!