[WN] Bosrit RR's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:17

Helaas een verjaardag heeft mij roet in het eten gegooid. Anders had ik heel graag morgen mee gereden.

Cilian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:27

We hebben vandaag een heerlijke rit gehad. We waren met z'n tweeën en konden dus alle rekening houden met mijn paardje. Nogmaals heel erg bedankt Iski en Bleu.

iski

Re: Bosrit RR's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 22:35

Einde Topic.......2 dagen gereden, eerste dag met 1 persoon, tweede dag met 2. Er zit dus duidelijk progressie in en menig middenstander zou kwijlen van een omzetstijging van 100% binnen 2 dagen.

Maar het was ook niet de bedoeling een processie achter me aan te hebben en achteraf maar goed dat we met zo weinig waren want op de pauzeplaats bleek het enige restaurant tot aan april 2006 wegens 'de winter' gesloten te zijn.....de winter, het was potdomme 15 graden en volop zon!.

Dus....doorgegaan en het moet gezegd worden, Silvester heeft er voor een 20jarige aardig de gang in .... petje af. We hebben genoten en de thuisblijvers kregen wederom ongelijk. Maar op 11 december allemaal in de herkansing. Dan ongetwijfeld aanzienlijk minder warm maar dan wacht er erwtensoep aan het eind.... Tot dan...

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:50

Er waren toch meer ruiters die mee zouden gaan????

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:19

Sorry Iski ik had geen vervoer, maar ga graag nog een keertje mee, ik heb vandaag ook een heerlijke buitenrit gemaakt met Max en Sjors.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:03

Gisteravond na thuiskomst geen computer meer gezien, maar nu dan van mijn kant een kort verslag van de rit van gisteren.

Na een lange trailerrit kwam ik gistermorgen aan in Appelscha. Iski was er al en had koffie. Na een poosje kwam er nog 1 ruiter aan maar daar bleef het dus bij. We zijn gaan zadelen en vertrokken we om 11.00 uur aan een heerlijke rit. Mooi afwissend bosgebied met zelfs een meertje waar we nog even met de paarden in zijn geweest. Na ca. 2 uur kwamen we aan bij de stopplaats; helaas het restaurantje was dicht. De andere ruiter werd hier opgehaald met de trailer omdat haar paard na een blessure nog niet zo'n lange rit aankon. Ik zei tegen Iski dat ik het helemaal niet erg vond om niet te stoppen en gewoon verder te gaan. We zijn toen samen verder gereden, soms door smalle bospaadjes dan weer over grote open vlaktes. Op een gegeven moment kwamen we op een heel lang breed zandpad. Hier een heerlijke rengalop gedaan. En we gingen hard hoor!!
Dan weer liep Blue voorop en dacht Silvester dat kan ik ook en ging hij er weer voorbij en daarna wisselde het spelletje weer. Het laatste stuk tot de trailers gestapt zodat de paarden weer op adem konden komen.
Toen de paarden op de trailers gezet en samen nog wat gaan drinken in het bezoekerscentrum.
Ik heb gisteren een heerlijke bosrit gehad met schitterend weer en een geweldige gids.
Iski bedankt voor de leuke rondleiding in "jouw" bosgebied.

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:07

Als ik jullie verslagjes zo lees baal ik ontzettend dat ik op verjaardag moest. Het is niet anders, de volgende keer beter.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:18

Ahhhh ik baal ook zo dat Jeddah en ik niet van de partij konden zijn.... Net 1 week nadat we de Bus verkocht hebben en een nieuwe is er nog niet... (als iemand een 25 jaar of oudere Pick-up/Jeep RangeRover iod weet in redelijke tot goede staat voor minder dan 8000 dan hoor ik het graag!)

Klink in elk geval als een mooie rit!

Cilian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:45

Het was zeker een mooie rit, mooi weer en een geweldige gids, wat wil je verder nog? Jammer dat ik de helft maar mee kon rijden, maar mijn paard gaat voor. Hij heeft het wederom fantastisch gedaan, zelfs de galop ging goed, hij bleef blessure vrij. Ook voor het eerst door het water ging goed, hij liep zo achter de andere twee paarden aan en vond het volgens mij ook leuk.
De komende weken ga ik verder trainen (voornamelijk in dit bos denk ik) en hoop op 11 december zo ver te zijn dat we vier uur vol kunnen houden. Dan ben ik zeker van de partij op de rit in Maarsbergen.
Iedereen die deze keer niet kon heeft zeker wat gemist.

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 15:37

Cilian schreef:
De komende weken ga ik verder trainen (voornamelijk in dit bos denk ik) en hoop op 11 december zo ver te zijn dat we vier uur vol kunnen houden. Dan ben ik zeker van de partij op de rit in Maarsbergen.
Iedereen die deze keer niet kon heeft zeker wat gemist.

Hou er wel rekening mee dat het terrein bij ons een stuk zwaarder is.
Daar bedoel ik mee: heuvel op en heuvel af.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:02

Zit te kwijlen alleen bij het idee al, maar.... voor eeuwig kreupel paard..... dus dat lukt niet meer.....