Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iski schreef:Jij bent toch de zelfbenoemde keukenprins?zo te zien wordt dat een volle bak......dat wordt een heleboel sneeuw WB.....en wie maakt nu die erwtensoep? Ikke?
Wranglerbutt schreef:iski schreef:Jij bent toch de zelfbenoemde keukenprins?zo te zien wordt dat een volle bak......dat wordt een heleboel sneeuw WB.....en wie maakt nu die erwtensoep? Ikke?
iski schreef:....wanneer Silvester er tenminste mee instemt, het is per slot van rekening haar tocht.
Maar ehhh....dan zorg jij dus voor de sneeuw....!
cornelie schreef:Waar is dan het startpunt? ( dan kan ik even kijken hoe ver het rijden is )
iski schreef:De vraag die zich thans voordoet...komen ze voor de fantastische rit........of voor de erwtensoep....of de sneeuw.....(WB....komop met die sneeuw..haha).
....euh........ lolbroek
)
de hobby van mijn vent is dat weekend aan de beurt (autoracen) dus ik blijf thuis met 't gezinsgebeuren. Is ook fijn natuurlijk, want ik ben al erg veel op pad geweest met de paarden en bovendien heb ik ook nog op 17 december een buitenrit op de Veluwe staan, de Christmas trail van de woudlooper; www.dewoudlooper.nl - Ook erg leuk! In elk geval iedereen veel plezier gewenst