Helaas ben ik niet de hele 2 dagen aanwezig geweest allen beetje geselecteerd wanneer er mensen reden die ik kende (sorry).
Deze mensen hadden mij nl gevraagd foto's te maken en tsja als ik er dan toch ben knip ik zoveel mogelijk om me heen.
Als je denkt HEY leuke foto's maakt die koukleum (zie ander topic zeijen met dank aan smax) en je ziet me op een wedstrijd staan fotograveren..ik bijt niet
! spreek me aan en wijs de combinatie van je keuze aan (ik ben enorm blond en ken nog lang niet alle namen) en ik schiet foto's. Dan weet je tenminste zeker dat er de volgende keer wat van je bij staat....echt spreek me aan ik maak graag foto's
!!Ben blij dat de meeste mensen wel zichzelf hebben teruggevonden in de foto's op mijn site
Landro...ook wanja en leonie heb ik foto's van er staan er geloof ik al 4 op de site (ook van dat ze de prijs krijgt uitgerijkt)Citaat:je bent wat vergeten ,de beginners misschien.
Alle foto's zijn te bestellen dus email me maar (of PB me maar) en het kan geregeld worden.
ehm ja nou zie...Citaat:Ik vind die van achteren genomen(staat vreemd???) door Kayila erg leuk.
Foei konijn!!Citaat:mooi mooi mooi en wat een lief hondje zou die te koop zijn????
Even ter herinnering, dit is de fotografe, ze bijt niet
Dus mocht je haar ergens zien staan gewoon naar haar toelopen