[WN] Foto's Zeijen colorful fall show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

Re: Foto's Zeijen colorful fall show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 15:41

Hallo allemaal....

Helaas ben ik niet de hele 2 dagen aanwezig geweest allen beetje geselecteerd wanneer er mensen reden die ik kende (sorry).

Deze mensen hadden mij nl gevraagd foto's te maken en tsja als ik er dan toch ben knip ik zoveel mogelijk om me heen.

Als je denkt HEY leuke foto's maakt die koukleum (zie ander topic zeijen met dank aan smax) en je ziet me op een wedstrijd staan fotograveren..ik bijt niet ! spreek me aan en wijs de combinatie van je keuze aan (ik ben enorm blond en ken nog lang niet alle namen) en ik schiet foto's. Dan weet je tenminste zeker dat er de volgende keer wat van je bij staat....echt spreek me aan ik maak graag foto's !!

Ben blij dat de meeste mensen wel zichzelf hebben teruggevonden in de foto's op mijn site

Citaat:
je bent wat vergeten ,de beginners misschien.
Landro...ook wanja en leonie heb ik foto's van er staan er geloof ik al 4 op de site (ook van dat ze de prijs krijgt uitgerijkt)

Alle foto's zijn te bestellen dus email me maar (of PB me maar) en het kan geregeld worden.

Citaat:
Ik vind die van achteren genomen(staat vreemd???) door Kayila erg leuk.
ehm ja nou zie...

Citaat:
mooi mooi mooi en wat een lief hondje zou die te koop zijn????
Foei konijn!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:53

Even ter herinnering, dit is de fotografe, ze bijt niet Dus mocht je haar ergens zien staan gewoon naar haar toelopen
Afbeelding

Kayila, don`t be mad at me for putting your pic on again, it is for a good couse

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 17:04

Citaat:
Kayila, don`t be mad at me for putting your pic on again, it is for a good couse

Haha thnx smax
im not mad... ..

dus mensen lief klein fotograafje bijt niet braaaf fotograafje je mag ze aanspreken en zelfs vragen stellen. Ze vind fotograveren leuk dus wil ze met alle liefde nog even langer blijven om ook jouw favo combi te vereeuwigen op de gevoelige plaat (ok gevoelige geheugen kaart).

man dit lijkt wel een asiel oproep:
lief klein fotograafje bijt niet zoekt nieuw thuis....wahaha

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:11

ha thea...weer mooie fotos ik was er ook niet ziek ziek...en els heb leonie op fotos zien staan hoor...ik heb al fotos van thea ze zijn super mooi en ook betaalbaar...ook voor mensen met een kleine portemonnee....

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:40

hoi woldhoeve, ik ben er weer na 10 dagen griep. weet nu wat een echte griep inhoud.
Maar we kunnen er weer tegenaan. Dit weekend nog een Quartershow in België, daarna misschien wat rustiger aan.