[SGW] Hoe ver denk/wil/kan je komen in de SGW?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:02

zeker een leuk idee miss_jumpy!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:02

haha ik ook maar eens! Ja inderdaad leuk idee!!

Rosalie123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:55

Ik ook dan Leuk idee!
Maar ik weet nog niet of ik echt fanatiek sgw's ga rijden. Ik vond t in Nijeberkoop wel super super geweldig, alleen jammer van die laatste sprong.. Het is nu ook een probleem, dat mijn moeder hoopt dat ik niet veel sgw's ga rijden, want ze vindt het maar niks (dat ik uit haar zicht ben). Hmpf, dacht ik net een start te maken met sgw's, heb ik dat weer.. Ik hoop iig dat ik nog wel in Roden kan/mag rijden! (t is ja thuiswedstrijd!)
Maar ja we zien nog wel hoe het allemaal gaat lopen.

andrea16

Re: Hoe ver denk/wil/kan je komen in de SGW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:13

Jammer dat je moeder het niet zo ziet zitten, dat zie je helaas veel...
Maar Westerbork is toch ook wel redelijk dichtbij? Dat wordt waarschijnlijk in het voorjaar gehouden.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:40

Poe, ik wíl wel op de Olympische Spelen komen, maar de kans dat dat gaat lukken is natuurlijk klein

Als ik eerlijk ben durf ik daar niet veel zinnigs over te zeggen. Heb nog nooit hoger gereden, dus ik weet ook niet of mijn paarden daarvoor geschikt zijn. Als je al eens 2** hebt gereden, dan weet je van een jong paard veel sneller of ie ook de capaciteiten heeft.

We zien wel....heb niet het idee dat de M straks veel problemen gaat geven en wie weet denk ik dat straks ook over het Z..

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:57

Goed idee Miss_Jumpy!

Ik stel eigenlijk ieder jaar na de laatste cross in het najaar mijn doelen weer bij. Moet zeggen dat het me (zolang de blessures maar uit blijven) meestal wel aardig lukt om aan mijn doelen te voldoen.

AntheaV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 08:26

chantal_cs schreef:
Goed idee Miss_Jumpy!

Ik stel eigenlijk ieder jaar na de laatste cross in het najaar mijn doelen weer bij. Moet zeggen dat het me (zolang de blessures maar uit blijven) meestal wel aardig lukt om aan mijn doelen te voldoen.

idd chantal, bij mij lukt dat ook wel aardig (was van plan dit jaar Z te starten en dat is gelukt) maar was ook van plan goed te rijden op het NK en dat is dus niet gelukt ivm blessure

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:21

andrea16 schreef:
Jammer dat je moeder het niet zo ziet zitten, dat zie je helaas veel...
Maar Westerbork is toch ook wel redelijk dichtbij? Dat wordt waarschijnlijk in het voorjaar gehouden.

Ja als Westerbork doorgaat wil ik daar ook graag heen want dat is idd ook niet ver weg! Ik vind het ook wel een leuke omgeving daar!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 10:14

ja hoop dat dat doorgaat volgend jaar dat is ook mooi dichtbij, ik begin volgend jaar pas maar gelukkig hebben mijn ouders geen verstand van paarden en konden ze alleen zeggen zo dat ging hard hahahaha, ze vinden het niet erg, vallen kan ook gewoon gebeuren en heb al een keer 6 week plat gelegen om het paardrijden duss mijn ouders zijn vrij nuchter daarin gelukkig:D

voor mij mooi volgend jaar sgw :D

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:07

ik zal voor je duimen Marieke zeg nooitnooitnooit!

ik kan er niet zoveel over zeggen, heb nog geen paard!
crossen is voor mij een bijzaak, mijn pony liep in het M, als die niet zon watervrees had dan was het Z ook geen probleem geweest, die pony had ik nog wel graag Z springen bij de paarden willen starten, maar helaas is dat er nooit van gekomen, dressuur hield met mij echt op bij de M1

die indoctro tja ik kon niet crossen dat deed de eigenaresse mooi zelf maar die had qua cross zelf wel Z aangekund, qua sterren heb ik geen verstand, dus laat ik daar maar niet over beginnen! springen liep ze Z met mij, maar het ZZ had ze misschien ook wel aangekund
dressuur liep ze L2, maar dan hield het wel op!

en die vos, tja 2x een B cross gelopen, dat deed hij zo super! qua snelheid red hij het niet(nu tenminste nog niet, kan wel iets verbeteren) maar qua doorzettingsvermogen kan die het makkelijk aan!
dressuur liep hij B, en dit paard kan zeker hoger opkomen(niet met mij )
springen liep hij net M, en ik denk dat dit paard best wel nationaal kan lopen!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:34

Jeeh Mijn droom is om in alle disiplines(dres-sprin-sgw) het Z te halen.. De werkelijkheid: Ik heb nog nooit een wedstrijd gestart . Dus voorlopig droom ik om alles gewoon te starten.
Ik denk wel dat Utah de capaciteit heeft om een heel eind te komen. Dus als het veulen er in April uit is, en ik de eigenaar heb kunnen overtuigen dat ze de komende jaren de sport inmoet:D..
Of ik de capaciteit heb is echt ook de vraag, maar als ik iets echt wil moet alles ervoor wijken en zal ik tot het uiterste gaan om het te bereiken! Dus wie weet

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:58

Ik ga volgend jaar eerst maar eens L starten en dan zien we daarna wel weer verder Had Otje opgegeven voor het crossen, maar de laatste wedstrijden pakt hij ineens super aan.

Had een paar maanden terug nooit verwacht dat ik het L aan zou durven met dit paard. Ik ga volgend jaar eerst maar eens kijken hoe dat wil en dan horen jullie mijn verder plannen

Springen wil ik iig van het voorjaar in het Z gaan proberen als alles zo blijft gaan als het nu gaat

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:17

Met dressuur wil ik graag Z2 worden ooit. Wat het springen betreft zou ik wel graag een L parcours willen rijden, dat zou ik al knap vinden van mezelf. Mijn paard kan het sowieso wel. En wat sgw betreft zou ik al tevreden zijn als we een B sgw zouden uitrijden. Het allerliefste zou ik natuurlijk in alles Z worden, maar ik denk dat ik daar niet het het lef voor zou hebben om een een Z parcours te rijden bvb.

*edit In real life staan de zaken er zo voor; wij rijden op dit moment L1 dressuur. Met springtraining zijn we druk bezig. We hebben al een paar keer een oefenparcours gereden en we zijn 1 x Bb gestart. En sgw hebben we nog nooit gedaan. Mijn paard is 4 jaar dus we hebben alle tijd nog. Volgend jaar januari heb ik mijn 1e officiele B springwedstrijd. En als er een oefencross in de buurt is wil ik daar absoluut een keer aan meedoen.
Laatst bijgewerkt door Pipsel op 02-11-05 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:19

Ik wil eerst een eigen paard en dan wil ik heel graag SGW gaan rijden. Vind het mooi om naar te kijken, en het lijkt me nog mooier om te rijden!! Maar k heb geen eigen paard .. mag er geen van mijn ouders