Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk idee!
Het is nu ook een probleem, dat mijn moeder hoopt dat ik niet veel sgw's ga rijden, want ze vindt het maar niks (dat ik uit haar zicht ben). Hmpf, dacht ik net een start te maken met sgw's, heb ik dat weer.. Ik hoop iig dat ik nog wel in Roden kan/mag rijden! (t is ja thuiswedstrijd!)
chantal_cs schreef:Goed idee Miss_Jumpy!
Ik stel eigenlijk ieder jaar na de laatste cross in het najaar mijn doelen weer bij. Moet zeggen dat het me (zolang de blessures maar uit blijven) meestal wel aardig lukt om aan mijn doelen te voldoen.
andrea16 schreef:Jammer dat je moeder het niet zo ziet zitten, dat zie je helaas veel...
Maar Westerbork is toch ook wel redelijk dichtbij? Dat wordt waarschijnlijk in het voorjaar gehouden.
:D
zeg nooitnooitnooit!

dat deed de eigenaresse mooi zelf
maar die had qua cross zelf wel Z aangekund, qua sterren heb ik geen verstand, dus laat ik daar maar niet over beginnen!
springen liep ze Z met mij, maar het ZZ had ze misschien ook wel aangekund
)
. Dus voorlopig droom ik om alles gewoon te starten.
Had Otje opgegeven voor het crossen, maar de laatste wedstrijden pakt hij ineens super aan. 
Wat het springen betreft zou ik wel graag een L parcours willen rijden, dat zou ik al knap vinden van mezelf. Mijn paard kan het sowieso wel. En wat sgw betreft zou ik al tevreden zijn als we een B sgw zouden uitrijden.
Het allerliefste zou ik natuurlijk in alles Z worden, maar ik denk dat ik daar niet het het lef voor zou hebben om een een Z parcours te rijden bvb. 
Mijn paard is 4 jaar dus we hebben alle tijd nog. Volgend jaar januari heb ik mijn 1e officiele B springwedstrijd. En als er een oefencross in de buurt is wil ik daar absoluut een keer aan meedoen.
.. mag er geen van mijn ouders