[WN] NK BUNSCHOTEN + & - punten...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: NK BUNSCHOTEN + & - punten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 14:52

crazycactus schreef:
Whahahaha, Xona.... hahaha...... Xono heeft een geslachtverandering ondergaan...

Ik volg het niet helemaal...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 15:06

als een naam eindigd op een a is het een meisjesnaam(Xona inplaats van Xono)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 15:31

RGERRITS heeft je omgetoverd in Xona....

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:35

charita schreef:
Marieke schreef:
Voor de reining een super lokatie. Goede bak met ruimte zat voor je cirkels en run downs en een goede bodem. Er lagen wel veel stenen in...

Wat ik echt erg respectloos vond, was dat de amateur reiners warm gingen rijden in de hoofd arena terwijl de jeugd nog opgesteld stond voor de prijsuitreiking. Dat kon echt niet!

ja Marieke het is een beetje dubbel maar ze hadden beloofd (bij het secretariaat/bij inschrijvingen) aan de amateurs dat ze konden inrijden in de hoofdarena NA de Jeugd en dit hadden ze zomaar veranderd in GEEN inrijden na de jeugd , maar dat iedereen tot kwart over vier kon inrijden in de hoofdarena en dit was VOOR dat de jeugd ging beginnen (snap je het nog).....heel veel amateurs wisten dit niet, die stonden nog bij hun paarden ergens verweg op het weiland waar ook geen omroep is...Dus heel veel amateurs kregen zo na veel protest (wat ik heel logisch vind) toch even de kans om in te rijden in de hoofdarena....dat ze (organisatie)hier voor gekozen hebben tijdens de uitreiking van de jeugd snap ik ook niet, had gewoon even gewacht tot de jeugd klaar was...Dus ja erg respectloos zeker maar dat lag niet aan de amateurs

Groetjes Charita

Het is terecht dat jullie, en misschien ook nog anderen, hierover schrijven. Het was duidelijk een fout(je) van de organisatie. Uiteraard moet de officiële organisatie hier het laatste woord over zeggen/schrijven maar als Doorman wil ik zeker de hand in eigen boezem steken aangaande het bestaan van deze situatie. Het was het gevolg van enige miscommunicatie. Ik van mijn kant wil aan de benadeelden hiervoor excuus aanbieden.

Daarbij was aan die ruiters de toestemming te geven om IN STAP door de Hoofdarena te gaan en niet om te draven/galopperen. Maar ook ik begrijp dat je zo'n groep dan niet meer in de hand hebt zonder restrictief op te moeten treden.

Maar wanneer het, zoals door R. Gerritsen (terecht) beschreven, respectloos van de organisatie is, dan reken ik dit ook die ruiters aan dat ze op deze wijze respectloos tegenover hun collega ruiters gehandeld hebben. Het valt de organisatie te verwijten dat er toestemming gegeven is maar ik ben van mening dat de ruiters onderling dan hun verantwoordelijkheid tegenover elkaar hadden moeten nemen en zich hadden moeten houden aan de opdracht (stappen).

Gelukkig lees ik ook veel prettige kritiek. En daarvan kan iedereen, ruiter, groom en organisatie iets opsteken. En als laatste: vergeet niet dat zo'n kampioenschap uitsluitend op deze wijze gehouden kan worden zo lang er een kleine groep vrijwilligers bereid is om 3 dagen lang, 18 uur per dag de handen uit de mouwen te steken om eenieder van jullie een paar minuten glorie en/of plezier te kunnen bezorgen. En met plezier. Ik hoop dat jullie en iedereen die dit leest ons en/of mij deze misser wil vergeven.

(Laat duidelijk zijn dat ik op persoonlijke titel schrijf. Er kunnen geen rechten jegens de AQHA aan ontleent worden).

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:56

crazycactus schreef:
RGERRITS heeft je omgetoverd in Xona....

Ik was nog niet helemaal wakker geloof ik Had het niet eens door

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 20:02

iski schreef:
En als laatste: vergeet niet dat zo'n kampioenschap uitsluitend op deze wijze gehouden kan worden zo lang er een kleine groep vrijwilligers bereid is om 3 dagen lang, 18 uur per dag de handen uit de mouwen te steken om eenieder van jullie een paar minuten glorie en/of plezier te kunnen bezorgen. En met plezier. Ik hoop dat jullie en iedereen die dit leest ons en/of mij deze misser wil vergeven.

Niet alleen de misser is vergeven maar ook vind ik dat al deze mensen een dikke pluim verdienen! *o/*

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:40

De vrijwilligers verdienen altijd een dikke pluim. Zonder deze mensen zou er geen enkele wedstrijd meer gehouden kunnen worden.

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 23:38

mee eens er is immers altijd wat te zeuren over wedstrijden...
sorry xono