crazycactus schreef:Whahahaha, Xona.... hahaha...... Xono heeft een geslachtverandering ondergaan...
Ik volg het niet helemaal...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Whahahaha, Xona.... hahaha...... Xono heeft een geslachtverandering ondergaan...
Ik volg het niet helemaal...
charita schreef:Marieke schreef:Voor de reining een super lokatie. Goede bak met ruimte zat voor je cirkels en run downs en een goede bodem. Er lagen wel veel stenen in...
Wat ik echt erg respectloos vond, was dat de amateur reiners warm gingen rijden in de hoofd arena terwijl de jeugd nog opgesteld stond voor de prijsuitreiking. Dat kon echt niet!
ja Marieke het is een beetje dubbel maar ze hadden beloofd (bij het secretariaat/bij inschrijvingen) aan de amateurs dat ze konden inrijden in de hoofdarena NA de Jeugd en dit hadden ze zomaar veranderd in GEEN inrijden na de jeugd, maar dat iedereen tot kwart over vier kon inrijden in de hoofdarena en dit was VOOR dat de jeugd ging beginnen (snap je het nog).....heel veel amateurs wisten dit niet, die stonden nog bij hun paarden ergens verweg op het weiland waar ook geen omroep is...Dus heel veel amateurs kregen zo na veel protest (wat ik heel logisch vind) toch even de kans om in te rijden in de hoofdarena....dat ze (organisatie)hier voor gekozen hebben tijdens de uitreiking van de jeugd snap ik ook niet, had gewoon even gewacht tot de jeugd klaar was...Dus ja erg respectloos zeker maar dat lag niet aan de amateurs
![]()
Groetjes Charita
crazycactus schreef:RGERRITS heeft je omgetoverd in Xona....
Had het niet eens door
iski schreef:En als laatste: vergeet niet dat zo'n kampioenschap uitsluitend op deze wijze gehouden kan worden zo lang er een kleine groep vrijwilligers bereid is om 3 dagen lang, 18 uur per dag de handen uit de mouwen te steken om eenieder van jullie een paar minuten glorie en/of plezier te kunnen bezorgen. En met plezier. Ik hoop dat jullie en iedereen die dit leest ons en/of mij deze misser wil vergeven.