. Ben nog bezig de foto's uit te zoeken
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. 
geen vocht te zien, maar goed)
scheelde maar weinig of merel en haar verzorgster rianne hadden een afdrukje 
Spetter schreef:Ziet er goed uit zeg! Knap gedaan!Heb je nu ook spierpijn Tarmine?
heb echt in mijn hele lijf spierpijn...
dat dit echt superleuk was om een keertje mee te maken.
dus weinig tijd om in zonnetje te zitten gehad.
gekke_koei schreef:enne tallie1979 ff tegen je fjordje zeggen datie merel niet zo aan het schrikken moet maken met zijn ezeltje strekjescheelde maar weinig of merel en haar verzorgster rianne hadden een afdrukje
Echt te erg! Ik schrok er zelf ook van, wat een maffe bok heb ik toch..

Spetter schreef:Ziet er goed uit zeg! Knap gedaan!Heb je nu ook spierpijn Tarmine?
Firesolo schreef:Ik heb hem ook gereden, maar dan klasse 2. Het eerste deel was goed te doen, maar het 2e gedeelte door Meyendel was heel veel duinen en superzwaar. We waren zo blij weer op het strand te zijn! Al met al zijn we 3e en 4e geworden, echt super. En het leuke is, wij hadden zo'n snelle kopgroep voor ons, maar volgens mij is er geen 1 van goed gekeurd! Toch goed gedaan tussen al die Arabierendingen enzo, met een appaloosa en een KWPN-er, toch? En niet te geloven, maar nu zijn we startgerechtigs voor klasse 3!Misschien herkennen jullie mij:
Tallie1979 schreef:
We trainen lekker door en van het voorjaar gaan we er weer voor!
. MarijkesTommy schreef:Hallo allemaal,
Wij (Pim en ik) waren gisteren de grooms van Anneomie en Tallie1979 en ik moet toegeven als echte dressuurtmutsdat dit echt superleuk was om een keertje mee te maken.
Voor ons was het een dagje uit en we konden meteen kijken hoe een trailer staat achter onze nieuwe bus..
Ik liep rond in een gele jas, nog geler als de hesjes van de deelnemers...
Helaas was het groompunt erg slecht te vindendus weinig tijd om in zonnetje te zitten gehad.
Leuke foto's gemaakt van Tallie en Anneomie, die zullen ze vast nog wel op bokt plaatsen !
Balen van Tallie, maar je paard is op dat moment even het belangrijkste en volgende keer beter.
Voor wie ons kennen : nee, wij gaan niet gelijk beginnen met de endurancetraining van onze fjord ....
.
).
). Apple schreef:Te zien aan die foto's reden jullie inderdaad vlak bij Tarmine.
we hadden sowieso wel een beetje hetzelfde tempo
linsy schreef:Die foto bij Peter Timofeef was van mij ja. Eerlijk gezegt heb ik hem niet eens gezien op tv.
linsy schreef:Hoi Termine,
hier 1 van de foto's die op mijn site staan. Ik weet niet of hij het doet maar anders kun je de link zelf gebruiken.
http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9920.html