[WN] quarter horse show of the year belgie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Re: quarter horse show of the year belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 08:50

op zich heb je gelijk CC maar hij liep in de proef niet extreem laag/diep gewoon voorwaarts neerwaarts met ruime passen en geen gekrabbel
ook heel ontspannen met een rustige ruiter die ook heel ontspannen zat
kijk dat vind ik dan belangrijker als een paard wat precies horizontaal loopt maar krabbelt met een af en toe rukkende ruiter

Noisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:07

WHAHAHAHAHAHA....dat strikje....hihihihihi

michelleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:05

ze hebben heel erg veel aan die bodem gedaan om die zo goed mogelijk te leggen ze hebben namelijk over de bestaande bodem allemaal matjes gelegd en daar nog eens heelveel ton zand over gelegd dat heeft 2 dagen geduurd eer ze dat allemaal inorde hadden

ik ben blij om zoveel fijne reacties te horen want op die manege staat mijn paard het is daar echt heel leuk volgende week zijn er weer oefenjumpingen er is bijna altijd wel iets te doen en ik mag dan fijn meehelpen

groetjes

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:58

De manege is nog geen 10 km bij me vandaan, ik hoop dat er in de toekomst nog western wedstrijden gehouden worden. Een superlokatie hoor!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:30

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:05

Hier nog een leuk filmpje te zien van deze show op www.wittelsbuerger.com onder "Quarter Horse Show of the Year: Videospot von der belgischen Meisterschaft mehr... "

Oh ja,.. Jeroen Willers heeft een goede afsluiter voor dit seizoen gehad op de zaterdag; hij is met Blue Quick Command 2de geworden (achter Jan Boogaerds van het filmpje) in de AQHA senior Open.

Tenfold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 09:22

Zijn de uitslagen online?
Of kan iemand meer reining uitslagen melden?

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:04

?
Laatst bijgewerkt door Shah op 07-11-05 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:06

?
Laatst bijgewerkt door Shah op 07-11-05 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:06

?tja sorry hoor kreeg t allemaal niet meer weg dus dan maar zo, maar hieronder komt dan eindelijk mijn berichtje!!
Laatst bijgewerkt door Shah op 07-11-05 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:07

T was inderdaad n super mooie locatie!! Alhoewel ik de matten wat vreemd vond, stopte en spinde de meeste paarden er geweldig op, nadat ze woensdag avond nog een hele lading zand eraf gehaald hebben!! En wij zijn zeker niet voor niks geweest, want nadat Bo donderdag in de junior reining begon met de verkeerde kant op te spinnen en wij tesamen met het hele publiek en jury niks gemerkt hadden pas nadat de jury de video terug keek voor de prijsuitreiking, hebben Bo en Cisco zaterdag gewonnen *o/* , ook in de juniorreining!!Hij had in iedergeval 2 geweldige ritten en Cisco is echt n fantastisch knappe hengst !!Ben helemaal verliefd op hem geworden!! T was dus een heel vermoeiend , maar heel leerzaam en zeker weten heel geslaagd weekend!!
Groetjes Mascha

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:37

Ik ben helaas wat minder tevreden over de Show of the Year!!!!
2 starts in de Hunter Senior Open......Colin en ik. 60 euro betaald om onze paarden te "trainen". Dat doen we thuis toch een stuk goedkoper. Niet kunnen losrijden vrijdagavond. Eindelijk na het programma de wedstrijdbak in, begin de disco knoerthard, houten vloer neerleggen en gewoon de lichten van de bak uitdoen!!!! De trap op de korte zijde heeft Magic bijna een hartverzakking bezorgd omdat tijdens de hunter er iemand zonodig met 2 stoelen naar boven moest toen we langskwamen. Maar 2 paarden in de bak, kan je toch even wachten totdat die voorbij is???
Zaterdagavond weer keiharde disco muziek naast de bak...weer niet kunnen losrijden. Zondag in de Pleasure, maar 5 deelnemers voor zo'n grote show, kon ik Magic niet zo lekker ontspannen krijgen. Onrustig bij de kant van de bloembakken en korte zijde trap. Toch nog 2 en 3e geworden, maar het had beter gekund als we ons beter hadden kunnen voorbereiden. Jammer, het kost toch al zo veel die wedstrijden. Dit was voor mij niet de show of the year. Geef mij maar de shows in Nederland.

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:10

@Redpebbles: vervelend voor je dat het niet zo'n fijne ervaring was....inderdaad niet zo leuk als ze net met stoelen sjouwen als je langs komt gereden en het inrijden ook nog belemmerd wordt.