[SGW] wat voor beenbescherming?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RedFlame

Re: wat voor beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 21:32

als je dubbele doet zijn de bovenste dan grotere maat of ben ik blond?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:34

RedFlame schreef:
als je dubbele doet zijn de bovenste dan grotere maat of ben ik blond?

Nee je bent niet blond. Ligt een beetje aan de vorm van de springschoen denk ik. Mijn stalgenoot heeft gewoon 2 L-etjes, maar bij Killea moet ik een L en een XL hebben.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:08

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:20

Nu voel ik me een beetje blonT. Dubbele beschermers? Je bedoelt echt 2 over mekaar?
Heb ik nog nooit gezien. Maar idd, kan me er wel iets bij voorstellen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:30

springruiter speaking here

ik heb altijd met gewone peesjes gecrosst
naja bij de paarden reed ik nog wel eens met NEW beschermers, maar die waren niet van mij!

met mijn pony reed ik gewone peesjes in het M rond...heb er gelukkig nooit gedonder mee gehad. was ook jong, dan denk je er niet zo over na. nu ben ik veel meer op mijn hoede!

ik zou alleen geen bandages gebruiken. ik zie het regelmatig dat mensen achter bandages gebruiken! dat vind ik gewoon gevaarlijk!! die dingen zuigen zich vol met water en als ze loslaten ben je de l u l

zo vertelde iemand die ik ken tijdens een SGW dat ze halverwege van haar paard moest, omdat de bandages los waren gegaan!!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 12:02

Dat zou echt nooit in me op komen crossen met bandages, springen trouwens ook niet.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:16

Ik denk erover om die nieuwe peesbeschermers van Eskadron te kopen. Eskadron cross.
Afbeelding
Wat vinden jullie van deze beschermers??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:44

Kan aan mij liggen, maar ze zien er toch meer als gewone springbeschermers uit. Hoewel, aan de voorkant is het iets dikker dan normaal. Ik heb er nog nooit eentje mee gezien in de cross.
Eskadron valt over het algemeen wel klein uit. Daar moet je dus even mee oppassen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 17:39

Ik ken ze wel, maar dat zijn niet echt cross beschermers vind ik. Ze nemen heel veel water op en worden daardoor zwaar... Ik vind het meer beschermers voor springen.
Rondom springschoenen is volgens mij onzin... Dubbele vind ik ook altijd een beetje een raar idee. Weet iemand waarom sommige mensen dat zo doen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:36

Het gebeurt toch wel eens dat je een springschoen verliest onderweg, als je er twee om hebt, heb je dus nog een reserve.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:37

Scum schreef:
Kan aan mij liggen, maar ze zien er toch meer als gewone springbeschermers uit. Hoewel, aan de voorkant is het iets dikker dan normaal. Ik heb er nog nooit eentje mee gezien in de cross.
Eskadron valt over het algemeen wel klein uit. Daar moet je dus even mee oppassen.

Bedankt over de tip dat ze klein uitvallen. Mijn paard heeft aan beide voorbenen schiefels en heb al een paar keer gehad dat zijn beschermers niet pasten. Vind t zelf idd ook meer gewone peesjes.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 13:38

ik heb alvast nieuwe springschoenen kunstleer van imperial riding ga ze morgen bij Rob uittesten

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 08:32

Rondom springschoenen heb ik omdat Lies nog weleens haar kontje wil vergeten Vandaar dat ik rondom springschoenen heb, ze heeft haar kroonrand achter een keer lelijk beschadigd, vandaar ...