Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
& jou
natuurlijk

jeddah schreef:Is Mac daar naar toe met Shane? Had dat eerder gezegd, dan had ik kunnen duimen! [*begint alsnog met duimenIk ga helaas helemaal niet dit jaar.
Vandaag is de BS begonnen, ben heel benieuwd hoe onze Hollanders het gedaan hebben!
]
slootje schreef:Mac (van Bokt) heeft met Shane on U een bronze medal in de amateur halter BS en is Reserve Champ in de Open halter BS![]()
Op haar smsje stond: KICKED SERIOUS ASS!!!!!!![]()
Gaaf he?
Alvast van harte gefeliciteerd!
YEAAAAAAAAAAH!!!!
slootje schreef:Mac (van Bokt) heeft met Shane on U een bronze medal in de amateur halter BS en is Reserve Champ in de Open halter BS *o/*
Op haar smsje stond: KICKED SERIOUS ASS!!!!!!![]()
Gaaf he?
Alvast van harte gefeliciteerd!
verder hebben we Gerda Vis die gaat Reinen (ook voor het Team, meer Team info op www.dutchpainthorseclub.com ), ik denk dat Cora met Red Rainbow Rebel ook wel te vinden zal zijn op het EK in verschillende onderdelen. Dan niet te vergeten Aline de Jong met Jeta Time, en verder weet ik het niet precies meer hoor! (vergeef me als ik je vergeten ben, heb koorts
) Volgens mij had je het helemaal goed, Jeddah!Citaat:Van 28 september tot en met 2 october van dit jaar vinden de Europese Kampioenschappen Paints plaats in Aken, Duitsland. Vijf dagen lang nemen Paints het tegen elkaar op in de meest uiteenlopende disciplines. Woensdag tot en met vrijdag zijn de individuele Kampioenschappen waar verschillende Nederlandse combinaties aan mee doen. Op zaterdag 1 october is het tijd voor de landencompetitie!
Het Nederlandse team zal bestaan uit*:
Gerda Vis met Play Crow
Aline de Jong met Jeta Time
Ellen Welten met Kinda Sweetly Dun
Brigitte Drost met Explicit Cash Deposit
Ed Gosen is standby als reserve.
Voor de landencompetitie zal worden gestreden in vijf verschillende disciplines, te weten:
- Reining
- Western Pleasure
- Western Horsemanship
- Trail
en -last but not least-
- Barrel Race
De vier hoogste plaatsingen tellen mee voor het Kampioenschap.
Er is een speciale site gemaakt waar alle gegevens opstaan, van individuele inschrijfformulieren tot plattegronden en uitslagen: www.ephc.info . Voorlopig is de meeste informatie nog in het Duits, maar de komende week zal gaandeweg ook alle informatie in het Engels te lezen zijn.
Uiteraard zullen we iedereen via deze site zo veel mogelijk op de hoogte houden van de prestaties van de Nederlandse deelnemers.
en ik hou dit topic in de gaten ..........

) en gingen we door naar de Grand Champion verkiezing. Daar verwachtte ik eigenlijk niet zo veel van tegen al die grote jongens, maar tot mijn verbazing plaatste twee juries Shaney(Kick)Butt als Reserve Grand Champion!!!
. Ik ben ZO trots op dat kleine paardje!!!!