[WN] Demo van Chris Knol en Ricky Young op 1 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grizzly

Re: Demo van Chris Knol en Ricky Young op 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:14

Ook ik ben vandaag geweest en het was erg gezellig en Vincent had heel erg zijn best gedaan om er een geslaagde dag van te maken.En dat is hem zeker gelukt!!!
Ik wens Vincent heel veel succes met zijn westernstal aan de teugel. Ik weet zeker dat het hem gaat lukken!!!
Ook wil ik nog even kwijt dat ik heel erg trots ben op mijn vriendin die vandaag eerste is geworden met haar paardje Lisa En ook Jan en Monique super gedaan

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 14:00

Hallo,

Ik heb gisteren foto's gemaakt tijdens de opening en wedstrijd.

Deze zijn te zien op www.paard-en-fotografie.nl (kijk onder kalender)

Ik vond het heel leerzaam en er hing een relexte en gezellige sfeer.

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 17:47

Hoi Kinsy,

Wij reden mee in de trail en pleasure. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Wat kost een foto?
Ook wij vonden het een heel gezellige dag. We hopen dat Vincent nu toch gewoon ons aan huis les wil blijven geven, ondanks zijn mooie stekkie. We wensen hem veel succes.

Groetjes,

Monique

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 17:48

Hoi Kinsy,

Wij reden mee in de trail en pleasure. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Wat kost een foto?
Ook wij vonden het een heel gezellige dag. We hopen dat Vincent nu toch gewoon ons aan huis les wil blijven geven, ondanks zijn mooie stekkie. We wensen hem veel succes.

Groetjes,

Monique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 17:56

Mooie (en veel!) foto's Linsy!

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 10:20

Hoi Sonja en Monique,

ik zie nu pas dat jullie hier gereageerd hebben. Bij die andere toppic kreeg ik een mailtje dat er mensen geschreven hadden. Affijn nog niet zo bedreven in het Bokten zou ik maar zeggen.
Op mijn site staan de prijzen en hoe je kunt bestellen. Het handigst is het denk ik om met meerdere tegelijk te bestellen dat drukt de kosten van het versturen. Ook moet ik er bij zeggen dat de meeste foto's tot 13x18cm het er het beste uit zien omdat het nogal donker was zit er wat ruis in. (wat vroeger korrel werd genoemd) Maar dit is niet bij alle foto's dus moet ik even kijken wat er mogelijk is bij de foto's die je evt. wilt bestellen.
Zwart/wit kan ook en dan is het minder erg dat er ruis in zit.

Ik vond de paarden er allemaal top uitzien! Mijn complimenten. Waar staan jullie? Ik begreep ergens in Noordwijk. Ik kan nl ook de foto's komen brengen. (ik woon in Katwijk dus die afstand is nog wel te doen)

Nou ik hoor het graag.....

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 10:37

Hoi Sonja,

ik zit nu even alles nog een keer na te lezen en begrijp nu pas dat jij degene was die bij Chris alles aan elkaar praatte en dat jij dus ook niet hier uit de buurt komt. Ik vond dat je het heel goed en begrijpelijk deed. Ik heb er wel wat van geleerd in iedergeval. Ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat goed kunnen. Mij zou je daar niet zien staan in iedergeval. Ik houd me liever op de achtergrond.
Doe je dit wel vaker?

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 10:54

Hoi Linsy,

We vertrekken over een uurtje naar Turkije (huwelijksreis, jawel al 25 jaar bij elkaar ). Het bestellen komt dus als we terug zijn. Je hoort van ons.

Groetjes,

Monique

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:07

GEFELICITEERD! en geniet van je vakantie.
Ik zie het wel als jullie terug zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 13:02

linsy schreef:
Hoi Sonja,

ik zit nu even alles nog een keer na te lezen en begrijp nu pas dat jij degene was die bij Chris alles aan elkaar praatte en dat jij dus ook niet hier uit de buurt komt.

** Heb een aantal jaren in Alphen a/d Rijn gewoond, dus ik heb zaterdag gewoon net gedaan alsof Kan m'n inmiddels wat Twentse tongval nog aardig onderdruken

Ik vond dat je het heel goed en begrijpelijk deed. Ik heb er wel wat van geleerd in iedergeval.

** Dank je, dat is leuk om te horen!

Ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat goed kunnen. Mij zou je daar niet zien staan in iedergeval. Ik houd me liever op de achtergrond.
Doe je dit wel vaker?

** Het echte werk werd door Chris en Ayesta gedaan, dus ik had een makkie zaterdag
Afgelopen jaar heb ik dit inderdaad een paar keer met Johanna Vellinga gedaan; waarbij zij reed met Sagrand en ik het praatje hield. Ik sta op mijn werk ook regelmatig voor groepen voor trainingen en presentaties, dus ben het een beetje gewend. Is leuk om te doen! (en voor mij ook weer leerzaam en inspirerend; ik krijg zelf altijd weer een enorme stimulans om lekker te gaan rijden als ik een goede ruiter aan het werk heb gezien!)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:54

Leuke foto's! Die grote zwarte is echt geweldig om tezien!

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:58

Hoi Vera,

Ik vond die grote zwarte erg indrukwekkend. Ze had niet bij de rest los gereden dus toen die de bak binnen kwam had ik echt zoiets van WOUW die is groot! Ook de manier waarop die alles deed vond ik helemaal geweldig. Zo'n paard verwacht je toch niet als je naar een western opendag gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 16:06

Ik geloof dat dat paard ook voltigepaard is of anders was. Je zal d'r op moeten springen...