Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
jessiejanes schreef:paspoort aanvragen,...zucht,..praat me er niet over,..........![]()
![]()
Ik heb de laatste ,van alle ellende ,die al in voorgaande posts zijn beschreven,maar via de DA geprobeert om mijn paspoorten bij de KNHS te bestellen.
MAG DAT NIET!!!!Grrrrrr![]()
Alle quarters moeten via de NQHA ,bij v d Holst een NQHA-paspoort krijgen.
. Ik vroeg waarom dat er niet in stond. Toen kreeg ik als antwoord dat ze alleen overnamen wat er op het papier van de [naam] stond (waar overigens wel ipv een signalements tekening een foto op staat). Lekker is dat: hoeveel overo's zijn er met een blauw linker oog???
MightyMike schreef:Is dit alleen bij de Nqha zo? Of geld dat ook zo bij de Dphc?
skippy1 schreef:@jessiejanes: Met ingetekend zijn, bedoel je daar die signalement-tekeningen mee?
alleen als je met je paard buiten de EU start... !

Dance schreef:In de paspoorten van mijn paarden is ook niks ingetekend en zeker niet veel vermeld.

Azhari schreef:Even voor de onduidelijkheden.... dat intekenen moet door een da gebeuren, er zijn een x aantal da's in nl die dit mogen doen. ( Dit kan hij/zij pas doen als het paspoort er is.)