Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hij ziet er opvallend uit en 't is een keer wat anders. Zou je eigenlijk ook bijpassend hoofdstel en zelf bijpassende kleren moeten hebben, niet?
ik vind em absoluut niet mooi, ben zowieso al geen dierenprint-fan. janedoe schreef:Jééé, ik wist niet dat Nel Veerkamp ging western rijden. Dat lijkt me ten minste de enige hier in Nederland die zo'n zadel zou bestellen.

janedoe schreef:Jééé, ik wist niet dat Nel Veerkamp ging western rijden. Dat lijkt me ten minste de enige hier in Nederland die zo'n zadel zou bestellen.
Inderdaad. Nooit verwacht dát er iemand mee ging lopen eigenlijk. Maarja, meest geschikt persoon hier is dan inderdaad Nel Veerkamp.

. Lenie schreef:Iiiieeeeeee !!!!!!!! Nee, dit is ook niet mijn smaak ! Komt erg uitbundig en nepperig over
cornelie schreef:Ik heb gisteren een mail gehad uit amerika met een 'sneak preview' van wat er dit jaar komt:
http://www.justwestern.nl/paintontack.JPG[/img]

cornelie schreef:Ik heb gisteren een mail gehad uit amerika met een 'sneak preview' van wat er dit jaar komt: