, maar een hengst die ik zelf ook érg gaaf vind is Barlnk Zip Code, maar die is volgens mij frame en dus OLWS positief. En Sporty Danny dan ook, neem ik aan? 
Barlnk Zip Code
Advertentie Barlnk Zip Code (Cody)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar een hengst die ik zelf ook érg gaaf vind is Barlnk Zip Code, maar die is volgens mij frame en dus OLWS positief. En Sporty Danny dan ook, neem ik aan? 
) jeddah schreef:Inmiddels heb ik wel een aantal leuke Tobiano's op het oog! (ja... Tobiano's...)
????
jojo schreef:ja gera sporty danny is positief en ik heb annika muller-hansen gesproken op het ek en ze heeft het liefst de merries thuis zodat ze livecover kan doen, ze hebben zaad bij holstud in de vriezer maar dat heeft niet haar voorkeur.
(I know, I know, niet jouw bloedlijnen
).
.
.
Boldly schreef:Maar met zwart verminder je weer je kansen op bont.. En ik hou zo van bont![]()

Boldly schreef:In de PHJ staan toch ook nog een aantal OLWS negatieve overo hengsten? Ik geloof ook een palomino? Ik had m toen een keer even snel doorgebladerd...
!