[WN] End of the summer show, hagestein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

REGINA76

Re: End of the summer show, hagestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 00:24

dat is erg jammer van de am en openklasse, maar voor de beginnersklasse natuurlijk super...ik kan iedereen alleen maar zeggen een super fijne gezellige dag toegewenst...en laat maar even weten hoe het verlopen is...

collorfull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:36

Heeft iemand voor mij misschien het adres ?

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:44

Lange Dreef 17 4124 AJ te Hagestein

collorfull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:56

Yorel bedankt.

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 15:43

We zijn net weer terug. het was een hele geslaagde dag, prima georganiseerd, mijn complimenten hiervoor!
Ik heb met Yorel aan 4 onderdelen mee gedaan (hij heeft zich weer eens keurig gedragen )
We zijn 3e geworden in de beginnende beginners reining en 3e in pleasure en horsemanship gevorderde beginners. Als klap op de vuurpijl werden we ook nog eens 1e in de trail gevorderde beginners. Echt een topdag dus!

Groetjes

JollyGood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 16:51

ja dat vraagt om fotos!!!!!

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:52

Ook wij zijn vandaag naar Hagestein geweest. Een heel gezellige, ontspannend verlopen wedstrijd die uitstekend georganiseerd was. Complimenten aan iedereen die er aan meegewerkt heeft.

Wij waren tevreden met de proeven die we hebben laten zien. We zijn voor de laatste keer bij de gevorderde beginners gestart, volgend jaar gaan we naar de amateurklasse. Jan werd met Terra 2e in de gevorderde beginners horsemanship en 4e in de getrail. Ik werd 3e in de trail en 4e in de pleasure. Vreemde binnenbakken zijn nog steeds erg spannend en joelend publiek helemaal voor onze paarden, maar ze gedragen zich steeds beter.

Verder alle prijswinnaars gefeliciteerd met de behaalde resultaten en graag tot een volgende keer.

Groetjes,

Monique

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 07:19

Vond het heel jammer dat we niet mee konden doen. Wat goed dat het allemaal zo leuk gegaan is.