Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cupid schreef:Voor de liefhebbers heb ik overigens foto's en filmpjes van de reiningdemonstatie van Rieky.
PeppySan schreef:Bij de show voor de koninging werd westernrijden WEER voorgesteld als trick riding!
Ze rijden allemaal op apaloosa's waar ook een nederlands stamboek van is en dit (het trick riding) was het tijdverdrijf van de cowboy's en oja, er bestond ook nog zoiets wat reining heette en waar toevallig een nederlandse europees kampioene was geworden!
GAAN we weer!!!
Als ze niet weten wat westernrijden is laten ze dan niets uitzenden!!!
We hebben al zoveel vooroordelen te verwerken.
Zelfs het mennen met de friezen in klederdracht wordt serieuzer genomen dan het westernrijden.
Kan me er zo kwaad om maken!
(ps: ik heb niks tegen de future guys hoor, maar vind het verschrikkelijk irritant dat het trick riding voorgesteld wordt als western rijden)

crazycactus schreef:Als of een dressuurproef zo spectaculair is voor leken...... Oke daar gebeurd nog wel wat meer dan bij pleasure, maar er zijn zat mensen (paardenmensen of niet) die de dressuur net zo saai vinden als de pleasure.
crazycactus schreef:Als of een dressuurproef zo spectaculair is voor leken...... Oke daar gebeurd nog wel wat meer dan bij pleasure, maar er zijn zat mensen (paardenmensen of niet) die de dressuur net zo saai vinden als de pleasure.
PeppySan schreef:Ik heb de eerste opmerkingen al gehad naar aanleiding van dit programma:
Spring eens van je paard in galop!
Ik heb maar niet gereageerd.