Cer schreef:Nou, ik zou zeggen dat ze zich aanpassen aan de situatie...
Zeker weten. Jae normaal de rust zelve, maar zet 3 tonnen in de bak en zelfs hij gaat uit zijn panty!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:Nou, ik zou zeggen dat ze zich aanpassen aan de situatie...
..verder gaan we vooral vaak wandelen dus dat zou ook snor zitten en springen vind ik leuk om eens af te wisselen ma ik doe heus niet elke maand mee met wedstrijden hoor..
daarom vraag ik het niet. Persoonlijk zou ik zonder echte wedstrijdambities waarschijnlijk kiezen voor een beter betaalbaar allround-alternatief. Maar ik ben dan ook gewend aan zeer beperkte middelen waar ik het mee moet doen

cissy schreef:ik raad je wel aan om met springen een engels zadel er op te gooien ipv een westernzadel. Die knop springt niet zo lekker....
Je zal maar net zo'n gevlekt gebakje hebben wat recht omhoog springt.... oeps, auw! (spreek uit ervaring....)
Maar tijdens het wandelen kom je niet van die hoge hindernissen tegen toch?

Citaat:Je leert wel goed om je gewicht in balans te houden (dus niet voorover vallen)
En ik kom tijden mijn wandelingen behoorlijke dikke omgevallen bomen tegen hoor

dat doe je toch wel hardlopend zeker?
)
, maar ja ze heeft dan ook als afkomst geen 'with technique'
ze mist ook wat technique, heeft meer Doc-ben-Bar-interessant-en-vreselijk-vlug afstamming.
Pride werd er ook wel heeeeeeeel erg vrolijk van 
cornelie schreef:Nou, springen gaat prima. Ik ben net met bokker Tequila naar het bos geweest en we hebben weer een cross gereden. In-uitjes, waterpartijen, opsprongen en wat balken. Gaat prima met de amerikaantjesPride werd er ook wel heeeeeeeel erg vrolijk van
Het voordeel van een amerikaan: lekker breed dus een veilig gevoel.
MightyMike schreef:
Ik zit alleen toch liever op mijn KWPN merrie als we het over lekker veilig zitten hebben Cornelie met springen!
..........
Ik vind wel dat de meeste paints de springtechniek iets minder beheersen dan de KWPNers natuurlijk
Sonja schreef:Da's geen grappige hoogte meer om met een westernzadel te gaan proberen...
*auwpijn*