[WN] Discovery's First Show - 14 augustus - Sterksel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Re: Discovery's First Show - 14 augustus - Sterksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:16

Hallo allemaal !

Ben hartstikke kapot maar het was het allemaal waard. Vanmorgen te paard (totaal 4 paarden) naar de wedstrijd gereden, een klein half uurtje losgereden en daarna mee met de pleasure. Ik heb nog nooit een wedstrijd gereden dus hartstikke spannend !! Ik was al enorm blij met 'mijn' paardje want hij was de heenweg keibraaf en ook tijdens het losrijden mocht ik niet klagen. Mijn dag was al helemaal goed.

Het werd alleen maar beter want ik mocht voor de 2e ronde terug komen en ik ben uiteindelijk 2e geworden !!

Voor mijn 'stalgenoot' ben ik eigenlijk nog blijer want zij was 1e geworden op haar eerste pleasurewedstrijd sinds ruim een jaar. Haar paard heeft een peesblessure gehad waardoor hij een jaar niet gereden kon worden.

Na de reining beginners zijn we weer te paard huiswaarts gekeerd en ook toen waren de paarden superbraaf.

Van onze stal waren er 9 ruiters met paard aanwezig en was het keigezellig. Ook tijdens de proef toen we op de uitslag moesten wachten heb ik gelachen !

mcqh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:27

t was echt SUPERgezellig, helaas is de bak echt STUKKEN achteruit gegaan terwijl er eerst zon fijne bodem was echt jammer anders was ik nog eens teruggekomen maar hou de benen van mijn paarden toch liever heel!!!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:32

hej rhaia hoe is het gegaan??? ik ben erg benieuwd
groetjes fabske

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:52

Hoihoi, Ook voor mij ging het super! Shammy gedroeg zich hartstikke braaf. En voor de eerste keer ging alles netjes. Pleasure ging hij, voor zijn doen, heel relaxed en rustig, net dat ene foutje van de verkeerde galop voor de ogen van de jury...

Reining ging ook best netjes, maar de dag duurde lang, losrijden was nét iets te lang geweest en hij wilde gewoon de bak uit. Dus die stop naar de uitgang toe, die kwam er niet helemaal uit. Ook de galop ging wat minder, maar de spin!

Voor 3 weken intensieve training ben ik super tevreden.

Het was overigens ook erg gezellig. Er hing een leuke sfeer. Jammer dat het weer niet meezat en de wedstrijd in het kleine binnenbakje was. Nou ja, je kan niet alles hebben toch?!