Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:crazycactus schreef:... die is mooi voor Michel die heeft namelijk geen kont....
Ach ... dat is pas zielig

crazycactus schreef:Misschien wel meer plezier, omdat een slecht passend zadel ook geen pretje is. En steeds tegengewerkt worden door zo'n betweterige eigenaar is ook heel erg vervelend.
Sonja schreef:Zulke eigenaren zouden gewoon uberhaupt geen paard moeten mogen hebben. (en ook niet zulke goede verzorgers/bijrijders)
. ik heb een aantal zit lessen gehad zodta ik weer goed zit en nu zijn we bezig met oefeningen in stap en draf om Laukje wer een beetje soepel te krijgen de eigenaaresse stapt er niet meer op omdat Laukje weigert om voor haar te werken dus daar hebben we al geen last meer van. noisy schreef:dat had ik dus ook altijd, van die fijne, meewerkende eigenaren...NOT [img]
http://lima.messageboard.nl/5619/images ... .gif[/img]
daarom heb ik een eigen paardje aangeschaft na veel en lang sparen (en een beetje lenen)
op dit adres kunnen ze je ook goed helpen en ze hebben ook een aantal 2ehands zadels www.westernstore.nl
succes