[WN] Regelementen achtersingel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoxanneH

Re: Regelementen achtersingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 20:53

Dat dat niet mocht in nederland wist ik.
Ik heb gewoon een bontsingel, het enige nadeel is dat hij moeilijk droog te krijgen is.
Ik zit erover te denken nog 1 bij te kopen...

MiekeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 21:05

RoxanneH schreef:
Hey jah wat gaaf, ik was op de Double A ranch jah!!
Nou weet ik niet helemaal wie je bent, reed jij mee met de cutting?? Of deed jij het pleasure gedeelte op die paint??

Ik reed mee met de demo cutting, ik reed op een vos met lichte manen, een Bles, en 4 witte benen. Normaal rijd ik mijn Quarter, maar die mag even niet cutten omdat ze net gedekt is. Ik stond de hele tijd bij de kudde, omdat mijn pony nog nooit gecut heeft. Hij is 21, en zag zondag voor de 3e keer koeien

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 22:59

Wat heeft dekken met cutting uit te staan.

MiekeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:41

Bij cutting maakt je paard nogal heftige bewegingen, hele harde stops en zo. Mij werd aangeraden om de eerste 40 dagen na het dekken een beetje rustig aan te doen met rijden, dus geen cutting. Na 40 dagen zit het vruchtje goed vast en mag weer alles.
Dit wordt mijn eerste veulen, dus dit is nieuw voor mij. Ik houd me daarom netjes aan de adviezen die ik van de dierenarts en mijn trainer krijg

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:45

MiekeB schreef:
Bij cutting maakt je paard nogal heftige bewegingen, hele harde stops en zo. Mij werd aangeraden om de eerste 40 dagen na het dekken een beetje rustig aan te doen met rijden, dus geen cutting. Na 40 dagen zit het vruchtje goed vast en mag weer alles.
Dit wordt mijn eerste veulen, dus dit is nieuw voor mij. Ik houd me daarom netjes aan de adviezen die ik van de dierenarts en mijn trainer krijg

Hier zit natuurlijk wel wat in.
Dat is spannend een eerste veulen.
Alvast heel veel succes er mee