Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wendytjeG schreef:Tsja, maar waar haal je die andere ruiters vandaan?
WTLFJ schreef:Voordat je dan klaar bent met les geven is het 23.00 of later. Dan nog naar huis. Dus wordt dat lastig om te doen.
. Nee groot gelijk hoor. Ik rijd wel eens paarden van vriendinnen en allemaal willen ze dat ik naar hun toe kom. Nu wonen ze bijna allemaal in het dorp, maar het kost me zo veel tijd. En dan moet ik ook nog weer wat regelen voor de kids of ik moet 's avonds gaan, maar dan kan ik mijn eigen paarden weer niet rijden. Soms wou ik dat ik me in 2en kon splitsen. johnnie schreef:Is deze vrouw 'gewoon' lerares of ook nog trainster/instructeur Western ??..... in Opblabbeek woont een Amerikaanse vrouw die wellicht overgehaalt kan worden voor het geven van les voor meerdere personen tegelijk. Zij lijdt leraren op. Veel zullen haar wel kennen. Enkel voor een persoon komt ze niet.
Faas schreef:Het is jammer dat in Coevorden (of redelijke omgeving) geen westerninstructeurs of stallen zijn. Klazienaveen is er wel maar omdat wij nogal ver van huis werken is dat ook niet altijd mogelijk. Les aan huis zou op zich best prettig zijn. Ik zou namelijk best western willen leren rijden.
Aan de andere kant vind ik het voordeel als je naar een stal gaat dat er ook eens andere contacten zijn. Brengt voor mij meteen weer als nadeel mee dat ik bloednerveus van kijkers wordt (en nee, is niet even op te lossen door de k nop om te zetten helaas) en dat dat weer afleidt. Maar toch zou ik eigenlijk liever voor het laatste kiezen.
rijden wij nogal wat af
. 's Avonds dan nog eens op pad is eigenlijk geen optie. Sugarmiss schreef:johnnie schreef:Is deze vrouw 'gewoon' lerares of ook nog trainster/instructeur Western ??..... in Opblabbeek woont een Amerikaanse vrouw die wellicht overgehaalt kan worden voor het geven van les voor meerdere personen tegelijk. Zij lijdt leraren op. Veel zullen haar wel kennen. Enkel voor een persoon komt ze niet.