erbij arghhhhhh. Dat gaat weer veel tijd kosten om al die topics te lezen.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
erbij arghhhhhh. Dat gaat weer veel tijd kosten om al die topics te lezen.....
Cer schreef:Maar dan begrijp ik dat mensen die sinds 1900 geen wedstrijden meer rijden, eigenlijk geen recht van spreken hebben?
Jammer dat ik nooit met je zoon in dezelfde klasse heb gereden. Het zou er 1 keer van komen, maar toen ineens deed hij niet meer mee.... zenuwen misschien??
Misschien had ik de klasse dan niet gewonnen, maar had een 'echt' pleasure paard gewonnen ipv een multifunctionele reiner.....

cornelie schreef:Dan vraag ik mij af of meneer zelf de pennyluiers al ontgroeid is, te lezen aan sommige opmerkingen.
In elk geval, welkom hier

PeterV schreef:
Maar, als ik het topic zo door lees, meldt daar zich een oude bekende in. Welkom terug op Bokt zou ik zeggen Blaze.
Thanx,maar ben nooit weg geweest.Was het ff moe om reacties te lezen in topics die van belang kunnen zijn voor het heden,van mensen de hebben geleeft omstreeks 1900.En nu zo nodig moeten schrijven hoe het zou moeten,terwijl ik weet dat zij IRL er totaal andere gedragingen ten toon spreiden.Het is toch te belachelijk voor woorden dat je hier schrijft hoe het zou moeten en vervolgens IRL je laat leiden door je eigen frustaties met als gevolg dat mensen met een positieve kijk op onze sport een negatieve ervaring rijker zijn.
Met hem heb ik nooit het genoegen gehad om is samen in één wedstrijd arena te rijden, maar ik ken mensen die samen met hem wel eens een biertje nuttigen.
Voor hij dan aan tafel schuift, hebben deze dan op voorhand, al drie keer hun glas omgegooid, zodat de ober denkt dat deze aan een één of andere trillende ziekte lijden.
Maar als hij dan aan tafel aanschuift, begrijpt zelfs de ober, hun nerveuze gedrag.
Zelfs deze houd de glazen niet meer recht, als hij ook op het terras plaats neemt.
Ach ik val reuze mee IRL,er is tot nu toe maar een Bokker geweest die,toen ze hoorde wie ik was,het hazepad koos op dat moment.
En tja er is ooit een Bokker geweest die noemde mij iets wat ik niet meer wil herhalen,wij wonen nu al bijna 3 jaar samen![]()
Nooit eerder heb ik op Bokt zulke onzin kunnen lezen zeg. Blaze en rustgevend?
Op het moment dat ik rustgevend wordt ga ik met pensioen.![]()
. Bokt is eigelijk wel een beetje toe, aan een nieuwe Blaze.![]()
Of een tweede erbij, das nog veel leuker.![]()
Hohoho er is maar een Blaze en die is nog ff niet met pensioen,maar ik moet toegeven dan ondanks Berrysmart 25 jonger is dan ik er wel duidelijke overeenkomsten zijn qua denkwijze over bepaalde zaken.Ik denk dat hij genoeg ballen heeft om niet de nieuwe Blaze te worden maar gewoon zich zelf kan blijven,en neem van mij aan dat dat al erg genoeg is
Groeten Peter Vet.
Blaze schreef:PeterV schreef:
Maar, als ik het topic zo door lees, meldt daar zich een oude bekende in. Welkom terug op Bokt zou ik zeggen Blaze.
Thanx,maar ben nooit weg geweest.Was het ff moe om reacties te lezen in topics die van belang kunnen zijn voor het heden,van mensen de hebben geleeft omstreeks 1900.En nu zo nodig moeten schrijven hoe het zou moeten,terwijl ik weet dat zij IRL er totaal andere gedragingen ten toon spreiden.Het is toch te belachelijk voor woorden dat je hier schrijft hoe het zou moeten en vervolgens IRL je laat leiden door je eigen frustaties met als gevolg dat mensen met een positieve kijk op onze sport een negatieve ervaring rijker zijn.
Met hem heb ik nooit het genoegen gehad om is samen in één wedstrijd arena te rijden, maar ik ken mensen die samen met hem wel eens een biertje nuttigen.
Voor hij dan aan tafel schuift, hebben deze dan op voorhand, al drie keer hun glas omgegooid, zodat de ober denkt dat deze aan een één of andere trillende ziekte lijden.
Maar als hij dan aan tafel aanschuift, begrijpt zelfs de ober, hun nerveuze gedrag.
Zelfs deze houd de glazen niet meer recht, als hij ook op het terras plaats neemt.
Ach ik val reuze mee IRL,er is tot nu toe maar een Bokker geweest die,toen ze hoorde wie ik was,het hazepad koos op dat moment.
En tja er is ooit een Bokker geweest die noemde mij iets wat ik niet meer wil herhalen,wij wonen nu al bijna 3 jaar samen![]()
Nooit eerder heb ik op Bokt zulke onzin kunnen lezen zeg. Blaze en rustgevend?
Op het moment dat ik rustgevend wordt ga ik met pensioen.![]()
. Bokt is eigelijk wel een beetje toe, aan een nieuwe Blaze.![]()
Of een tweede erbij, das nog veel leuker.![]()
Hohoho er is maar een Blaze en die is nog ff niet met pensioen,maar ik moet toegeven dan ondanks Berrysmart 25 jonger is dan ik er wel duidelijke overeenkomsten zijn qua denkwijze over bepaalde zaken.Ik denk dat hij genoeg ballen heeft om niet de nieuwe Blaze te worden maar gewoon zich zelf kan blijven,en neem van mij aan dat dat al erg genoeg is
Groeten Peter Vet.
. Overigens haal ik daar mijn info niet vandaan, alleen maar een voorbeeld, is iets heel anders. Maar inderdaad, we verschillen duidelijk van mening
. 
. Een buitenstaander - ook al heeft hij er niet altijd zelf evenveel ervaringen mee - kan dingen vaak veel helderder zien dan degene die er middenin zit. Cassidy schreef:Voor de rest: A mind is like a parachute, it only works when it is open.

berrysmart schreef:Ja hoor ik doe graag aan tonnen race, mits jij de ton bent...Heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag of zijn jullie ook allemaal van de 1900 clan want ik vroeg om mensen die vandaag de dag wedstrijd rijden en hun ervaring willen delen?????????