[WN] AwardZadel------------------------Dramazadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: AwardZadel------------------------Dramazadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:59

vera schreef:
Ach en wie BertjeB is....... Dat laten we maar even in het midden.....

Dat is hier ook minder van belang

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:05

De stemmenteller meldt zich. Ik heb mijn naam als stemmenteller aan de award verbonden omdat ik het een geweldig initiatief vond. Gewoon fijne nette ruiters in het zonnetje zetten. En omdat ik geloof in de (voor mij niet) anonieme sponsor en in de niet-anonieme sponsor. Hij had zijn sponsorschap immers voor ieder die het lezen wilde op een groot door veel mensen gelezen forum gezet. Het is anders gelopen. Dankzij bemiddeling van Peter krijgt Sil haar zadel.

Dankzij de niet-anonieme sponsor ben ik een klein stukje vertrouwen kwijt. Maar ik heb er ook vertrouwen bij gewonnen. Het blijft een geweldige sport, er waren overweldigend fijne omschrijvingen waarom mensen in aanmerking kwamen voor de award en de anonieme sponser kan ik alleen maar uit de grond van mijn hart bedanken dat het zo ontzettend netjes wordt opgelost.

En nee, ik vind niet dat Bertje B. gelijk heeft gekregen. Inderdaad: iemand heeft ons, de anonieme sponsor en de westernsport grof laten zitten. Maar het blijft een geweldige sport, het doet niets aan aan het initiatief en de nominaties.

edit anya: wegens omdraaien niet/wel-anoniem even de goede sponsor in de zin aangepast.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:14

Anya schreef:
Dankzij de anonieme sponsor ben ik een klein stukje vertrouwen kwijt.

Neem aan dat je de niet-anonieme-sponsor bedoeld
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:16

Oh jeetje... ja dat bedoel ik... ik raak helemaal in de war van al dat anoniem en niet anoniem. Fijn dat je dat hebt gezien. Ik verander het gauw.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:18

Daarom is niet-anoniem dus ook veel handiger

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:14

jeetje wat een verhaal

maar peter jij hebt niets verpest hoor het is meer die niet meer anonieme sponsor....