Ik denk dat ik met am. h.m. en reining tussendoor haast naar huis kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(kan ik van te voren nog naar het zwembad
) Tot morgen!
thuis gekomen, eerste in de horsemanship(beginners)! de beker is helaas op de grond gevallen... gelukkig heb ik het onderste deel nog wel, 4 e in de pleasure en 4 e in de reining
) bij de jackpot pleasure werd ik ook eerste
, bij de trail junior werd ik derde en bij de jackpot trail werd ik vijfde. Toen was het inmiddels half acht en toen moest de reining nog
. Omdat het zo warm was hebben we onze paarden afgezadeld en onze laarzen uitgetrokken en zijn we met onze paarden het water ingegaan. Had nooit gedacht dat die van mij in het water wou
. Maar hij vond het geweldig! Dus dat was een leuke afsluiter van de dag. Willem het was weer gezellig en je had leuke trailparcouren verzonnen
maar wel erg tevreden) en in de horsemanship (wat we voor het eerst deden) 4e!
(Blue Jackeroo Stables)
... best wel vermoeiend zo'n dag.
Nu hoorde ik al dat alles behoorlijk uitliep en dat de reining pas 's avonds om 8 uur begon! Ben ik ff blij dat ik er niet was... niets voor mij dat lange wachten

, dat was wel even schrikken zeg!
.
En aan het einde van de avond bijna werden we ook nog eens uitgeroepen tot Amateur Reserve Champion van de dag. En we hebben na de wedstrijd ook nog even heeeerlijk met de paardjes kunnen zwemmen. Dat was ook erg lekker. Al met al een heerlijke dag.Shadowboy schreef:Zeker een hele leuke dag. Dacht al dat het lang duren zou dus heb lekker voor Shadow een stalletje gehuurd.
We hebben heerlijk gereden. Amateur pleasure waren we zesde. in de Amateur horsemanship tweede, de open Horsemanship tweede, De amateur
trail tweede, Senior trail waren we eerste en de jackpot Trail ook tweede.
![]()
![]()
![]()
En aan het einde van de avond bijna werden we ook nog eens uitgeroepen tot Amateur Reserve Champion van de dag. En we hebben na de wedstrijd ook nog even heeeerlijk met de paardjes kunnen zwemmen. Dat was ook erg lekker. Al met al een heerlijke dag.
Groetjes Marja en Shadow
)hebben heerlijk gereden, maar het was wel weer een latertje toen we thuis waren(ongeveer 22.30 uur).
)
, trail senior 2 knobbels
, maar voor de jackpot trail had je toch zeker 3 wiskunde knobbels nodig
(snap al niets van wiskunde))trail amateur zijn we niet geplaatst, heb sun op 2handen gepakt,hij dacht bij zich zelf, bekijk het maar, het is mij te warm, ik doe niet mee.
, jackpot trail 4e. in de pleasure waren ook 4e
(ben er super trots op, want we werden niet geplaatst omdat sun in de lope zijn neus wegdrukte, en dus uitelkaar viel, maar hij begint het nu te snappen(is blond)) en in de horsemansship waren we ook 4e.
)
waar werd je eerste in? ik wil het weten
had je 2 vlechten in je haar? of ben ik nu weer in de war met iemand anders