[WN] spicy summer special 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Re: spicy summer special 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 17:59

Ik doe mee en mag ik ff opmerken dat de parcoursbouwer het errug druk krijgt met deze indeling?
Ik denk dat ik met am. h.m. en reining tussendoor haast naar huis kan

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 20:27

Ik doe ook mee, maar heb de amateur horsemanship afgemeld. Helaas zit er teveel tijd tussen de onderdelen die ik mee zou doen, nl. amateur horsemanship en amateur reining. Kunnen we tussendoor naar huis, maar daar heb ik geen zin in.
We komen dus alleen reinen (kan ik van te voren nog naar het zwembad ) Tot morgen!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 20:49

Ik kom ook!!

Veel succes allemaal!!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:23

de wedstrijd was heel leuk!!! we zijn met 3 lindjes en een (halve) beker thuis gekomen, eerste in de horsemanship(beginners)! de beker is helaas op de grond gevallen... gelukkig heb ik het onderste deel nog wel, 4 e in de pleasure en 4 e in de reining
ik vond het een hele leuke locatie, het was alleen erg warm

groetjes Emma

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 06:51

@emmelske zonde van je beker.

Ik ben ook tevreden naar huis gegaan 2 x 5 de en in keer 6e in de amateur / open dus ik mag niet klagen.
Ik was de ruiter die 5 jaar niet gestart was en onder de pijstillers op mijn paardje zat.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 07:03

Bij mij begon de wedstrijd goed, mijn riem vergeten, mijn startnummers vergeten en mijn sporen waren ook niet te vinden. Dus bij deze Marja, Sylvia en Aaltje bedankt! haha _/-o_
Bij de pleasure amateur werd ik eerste ik reed voor het eerst op 1 hand dus was super. Bij de trail ging het ook goed maar werd niet geplaatst. ( hij pakte het bit in iedergeval niet vast ) bij de jackpot pleasure werd ik ook eerste , bij de trail junior werd ik derde en bij de jackpot trail werd ik vijfde. Toen was het inmiddels half acht en toen moest de reining nog . Omdat het zo warm was hebben we onze paarden afgezadeld en onze laarzen uitgetrokken en zijn we met onze paarden het water ingegaan. Had nooit gedacht dat die van mij in het water wou . Maar hij vond het geweldig! Dus dat was een leuke afsluiter van de dag. Willem het was weer gezellig en je had leuke trailparcouren verzonnen
Ga nu tot de NK geen wedstrijd meer rijden, Presto heeft nu zijn vakantie!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:16

Ik heb je ook nog gezien Tea! Heb nog "TEEEEEEAAAAA" geroepen toen je uit je vrachtwagen stapte

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:23

Mooie locatie, lekker weer en heel erg tevreden over de dag. Was voor mijn merrie de derde keer op show en we zijn gestart in beg. pleasure en horsemanship. In de pleasure geen plaatsing maar wel erg tevreden) en in de horsemanship (wat we voor het eerst deden) 4e!

Verder een erg succesvolle dag voor onze stal (Blue Jackeroo Stables)
Sil eindigde 4 maal als eerste en 1 maal als 4e en was daarmee allround open champion. Emmelske werd 1e in de horsemaship en eindge ook hoog in de pleasure en reining en Smax 3e in zowel pleausure en horsemanship. Spikers was ook tevreden met haar debuut na 5 jaar en verder is van ons Ingrid gestart maar toen was ik net even stiekum aan het slapen ... best wel vermoeiend zo'n dag.

Ondanks de hitte een zeer geslaagde dag dus !!!!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:39

Ben achteraf helemaal niet geweest! Het zwembad lokte toch meer Nu hoorde ik al dat alles behoorlijk uitliep en dat de reining pas 's avonds om 8 uur begon! Ben ik ff blij dat ik er niet was... niets voor mij dat lange wachten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:40

Gefeliciteerd iedereen
Jammer dat wij niet konden komen, better luck next time

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 11:50

Langs deze weg wil ik alle sportieve westernruiters die hebben deelgenomen op de afgelopen hete zondag in Hippisch Centrum Zeijen op de Spicy Summer Special bedanken voor hun geweldige bijdrages aan deze show. Honderdtwintig starts. Het is duidelijk dat het western riding niveau in het Noorden een aantal etappes gestegen is, gezien de prestaties van de deelnemers in de pittige (spicy) trail parcoursen en horsemanship patterns. Met Ingrid den Engelsman die ongelukkigerwijs van haar paard ten val kwam tijdens de beginners trail, is alles weer in orde, dankzij de snelle reactie van Aagje en Margien die haar naar het ziekenhuis hebben gebracht, waar haar schouder weer in de kom is gezet. Ingrid moet even twee weekjes rust houden, maar vertelde mij al dat zij al bedacht had, dat zij haar paardje ook wel op een hand kon rijden. Wat een mentaliteit. Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben en we zien jullie graag weer verschijnen op het HC Zeijen op 4 december tijdens de Black Jack Show (onze traditionele sinterklaas wedstrijd). Tot dan of tot een ander moment in de showring op de vele andere WRAN-shows die nog volgen.
Bedankt piggeljay dat we via jouw ingang op bokt even mochte reageren. Groeten Willem Odendaal en Aaltsje Visser van Mellow Mounts western performance training service.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:09

Wat een leuke dag!
Super locatie, veel starts en SUPER resultaten van de stal waar ik ook rij (en voor de mentale steun zorg samen met andere supporters tijdens de wedstrijden haha) BJS.

Ondanks dat het soms wel erg warm werd (korte broek vergeten *dom*)toch enorm genoten van alles. Fijn ook om te horen dat het met Ingrid die zo viel tijdens beginners trail weer helemaal goed is afgeopen , dat was wel even schrikken zeg!

Al met al heerlijk dag gesupporterd en foto's gemaakt.
Ben ze nu aan het overzetten op de puter en hoop ze eind deze week op het net te hebben....het zijn er veul .

Iedereen die in de prijzen gevallen is of die geen prijs heeft gekregen maar toch tevreden naar huis gegaan is gefeliciteerd!!

en tot de volgende keer!!
Groetjes
Thea

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:09

Zeker een hele leuke dag. Dacht al dat het lang duren zou dus heb lekker voor Shadow een stalletje gehuurd.
We hebben heerlijk gereden. Amateur pleasure waren we zesde. in de Amateur horsemanship tweede, de open Horsemanship tweede, De amateur
trail tweede, Senior trail waren we eerste en de jackpot Trail ook tweede.
En aan het einde van de avond bijna werden we ook nog eens uitgeroepen tot Amateur Reserve Champion van de dag. En we hebben na de wedstrijd ook nog even heeeerlijk met de paardjes kunnen zwemmen. Dat was ook erg lekker. Al met al een heerlijke dag.

Groetjes Marja en Shadow

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:33

Shadowboy schreef:
Zeker een hele leuke dag. Dacht al dat het lang duren zou dus heb lekker voor Shadow een stalletje gehuurd.
We hebben heerlijk gereden. Amateur pleasure waren we zesde. in de Amateur horsemanship tweede, de open Horsemanship tweede, De amateur
trail tweede, Senior trail waren we eerste en de jackpot Trail ook tweede.
En aan het einde van de avond bijna werden we ook nog eens uitgeroepen tot Amateur Reserve Champion van de dag. En we hebben na de wedstrijd ook nog even heeeerlijk met de paardjes kunnen zwemmen. Dat was ook erg lekker. Al met al een heerlijke dag.

Groetjes Marja en Shadow

gefeliciteerd marja ik zag jouw ook rijden netjes hoor!! ik heb ook nog even met Dana gezwommen dat vond ze heerlijk!!!

groetjes Emma

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 14:21

Dank je wel. Kan me zo niet voor de geest halen wie jij bent. Lekker water daar hoor. Paardjes vonden het echt heerlijk joh.

Groetjes Marja

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 14:22

Emma rijdt op een tinker in de beginners klasse

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 14:36

oh dank je wel Colin

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 15:29

Ook wij (Sundance en ik )hebben heerlijk gereden, maar het was wel weer een latertje toen we thuis waren(ongeveer 22.30 uur).
Maar de show was weer super, alleen jammer van de hitte(sun had er helemaal geen zin in) en van die ... dazen(heb zowat een spuitbus op ons leeg gespoten )
En ook de trails waren weer van wiskundig niveau(trail amateur had je 1 knobbel voor nodig , trail senior 2 knobbels , maar voor de jackpot trail had je toch zeker 3 wiskunde knobbels nodig (snap al niets van wiskunde))trail amateur zijn we niet geplaatst, heb sun op 2handen gepakt,hij dacht bij zich zelf, bekijk het maar, het is mij te warm, ik doe niet mee.
trail senior waren we 3e , jackpot trail 4e. in de pleasure waren ook 4e (ben er super trots op, want we werden niet geplaatst omdat sun in de lope zijn neus wegdrukte, en dus uitelkaar viel, maar hij begint het nu te snappen(is blond)) en in de horsemansship waren we ook 4e.
aan het eind van de dag ook nog de reining gereden, werden we ook 4e, maar dat was te begrijpen, want sun had de hele dag al gelopen.
al met al best wel tevreden, en nu op naar de NK.

groetes van sandra en sundance

RoxanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:54

@ Emmelske.....

Wat knap hoe jij je tinker in de beginners reining reed.het zag er mooi uit met zo'n grof (sorry) paard.
Ik deed ook mee in de beginners reining,( lang haar op een vosje hihi )
Echt goed hoor!! mooie rollbacks , mooie stops.

Het was een fantastische wedstrijd, en zeer mooie locatie. Volgende keer ben ik weer van de party!!
(wel warm jah)

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 18:53

dank je wel!!! ik weet zo even niet wie jij dan was...reed je op een Quarter?

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 18:55

Dank je colin nu weet ik wie ze is. Super mooie tinker. En loopt zeker mooi in de reining. Dat heb ik ook nog gezien.
He sandra sorry dat we eerder zijn gaan zwemmen hoor we dachten er niet bij na en zochten echt wat afkoeling.
Wat laat zeg half elf thuis.

Groetjes Marja en Shadow

RoxanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 20:18

nee ik heb geen quarter, wat het wel is weet ik ook niet, complete kruizing haha....
Ik werd eerste..... weet je mij alweer???
Zo niet geeft niet is maar goed ook hahahaha

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:17

waar werd je eerste in? ik wil het weten had je 2 vlechten in je haar? of ben ik nu weer in de war met iemand anders

@marja: dank je wel

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:27

Ik vond het ook een hele leuke dag, erg warm, maar wel goed georganiseerd en een superlocatie.
Iedereen die tevreden is over zijn/haar prestaties, gefeliciteerd!

@ Emma: Zij was eerste in de reining.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:49

oh gefeliciteerd!! volgens mij weet ik nu wel wie je bent....