Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb wel alles zo eenvoudig mogelijk gehouden zodat het niet al te erg vloekt, maar verder ben ik van de comfort wear. Ook voor mijn paard, ja
.jeddah schreef:Gelukkig gaat Comfort en setjes ook samen tegenwoordig Mac!
.
.
. Zadel ook
. Teugels worden altijd al heel snel dark oil
maar ik rijd momenteel met van die katoenen teugels. Witte
!!! 

.
Maya schreef:Jeddah, welk materiaal is die Toklat singel, en waar staat die dan online? Mijn huidige singels (neopreen en bont) bevallen toch niet optimaal, en zoek wat ander materiaal...

Maya schreef:Jeddah, welk materiaal is die Toklat singel, en waar staat die dan online? Mijn huidige singels (neopreen en bont) bevallen toch niet optimaal, en zoek wat ander materiaal...
! jeddah schreef:Wetsernfriek schreef:wat verschil maakt het dan uit van die prof choice airpad? want naar schijnt zit er binnenin gewoon van die plasticen noppenfolie in?
en dat zijn precies allemaal showpads om mee te rijden als je ze bekijkt.
hoe bedoel je de paarden lopen beter? soepelder? ronder?
Geen antwoord op je vraag en eigenlijk heel off topic, maar wilde toch even vertellen dat Jeddah sinds een maand op de MSM (=zwavel) staat, en over een verschil in soepelheid gesproken!!!!!!!!!!
Niet te geloven....! (en ik verkoop het spul niet eens! )
Grapjas!! Jeddah staat er dus niet letterlijk op!! Ze krijgt een piepklein schepje door haar voer sfljeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
!!

Sugarmiss schreef: