[WN] Vermoedelijk heeft één van deze mensen een PC-virus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Re: Vermoedelijk heeft één van deze mensen een PC-virus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:21

De inbox van de DPHC is idd ook compleet overspoeld door deze worm-mailtjes. Vanwege het grote aantal contacten die gelinkt zijn aan deze inbox, kwamen de mailtjes in een soort cyclus binnen waardoor de mailbox compleet onbruikbaar werd. Kennelijk heeft de provider deze niet herkend, want er hoort een filter op de mailbox te zitten. Ik heb dus een noodgreep moeten doen om verdere verspreiding te voorkomen en heb de complete mailbox laten verwijderen door de provider. Dit is dus ook de reden waarom de DPHC momenteel niet bereikbaar is per email (zie ook bericht op dutchpainthorseclub.com).

Ik wacht op het groene licht van onze provider voordat ik het hele zaakje weer activeer.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 10:57

Ik heb die email ook gehad, maar ben niet zo'n die-hard western mens als jullie Lachen Maar geen idee hoe ik eraan kom, heb m gewoon meteen verwijderd.

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:13

Mijn provider (XS4ALL)heeft de afgelopen drie dagen ruim 50 mailtjes onderschept - nagenoeg allen voorzien van duitstalige discriminerende onderwerptitels - en in quarantaine in mijn spam-account gezet.
Ze komen van voor mij totaal onbekende adressen, maar dat is niet zo vreemd, er is naar ik van de provider gehoord heb software in de markt die deze kan aanmaken danwel opzoeken. Er waren de laatste dagen veel updates van Norton Antivirus. Dus er zal wel het nodige rondzoemen op het net. Ik zou zelf Norton (en dat kan volgens mij ook met andere virusbestrijders) per mail vragen naar een dubieus bericht te kijken en verzoeken om een oplossing aan te dragen.