XoNo schreef:
Ik vind het een beetje gek dat ik me hier moet gaan verdedigen, want wat jullie zeggen slaat natuurlijk nergens op. Dat paardje heeft uiteraard ook het goede commando nodig als je wat gedaan wilt krijgen, jullie denken geloof ik dat ik helemaal niets kan, en het paardje dus wel alles. Nou kan me dat geen ruk schelen, ik hoef me nu eenmaal niet te bewijzen. En Smokey, voor jou geldt hetzelfde. Jij kent de situatie in de lessen niet, dus je kan nergens over oordelen. Wij rijden vaak met zijn achten in een bak die niet zo erg groot is, en iedereen rijdt door elkaar heen. Daar komt nog eens bij, dat ik in een les rijd waar ook beginners rijden, omdat de andere lessen simpelweg vol zitten! Die mensen hobbelen vaak maar mee. Ik wil niet zeggen dat ik nou zo goed ben, het zal vast wel eens voorgekomen zijn dat ik iemand af hebt gesneden...maar als jullie niets van de situatie weten, kun je ook niet oordelen, dus houd die dan aub voor je.
XoNo, ik denk dat je mijn tekst te negatief hebt opgevat!
Ik ben idd van mening dat je pas kunt zien of je kunt rijden als je het een paard kunt leren.
Maar daarmee zeg ik niet dat jij dat talent niet bezit, ik kan dat vanuit hier niet beoordelen.
Ik vind het knap als mensen er zo rond voor uitkomen dat ze goed zijn, ik ben daar misschien erg bescheiden in.
En we zitten te wachten op goede ruiters in de ring dus met jou talent moet je wat doen anders is het zonde. Tenminste als je dat ook wilt.....