Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XoNo schreef:Open hunter (9):
1e Marjolein van Duijn met Radical Impulse
2e Sylva van der Wal met Magic Power Speciel
3e ikmet Generals Golden Boy
4e Fleur Nijboer met Hints Emily Music (als ik me niet vergis)
5e weet ik niet, maar er waren 5 geplaatsten.
. Mijn neefjes waren op bezoek, dus kon niet de hele dag uitzingen met ze
. Maar de hunter heb ik nog net meegekregen.
Maargoed, de jury vond dat het een extra dimensie aan het onderdeel gaf, dus vooruit maar weer. Ik ben de tel kwijtgeraakt bij hoeveel mensen de hoed is afgewaaid 

Waarom spreek je mij nou niet even aan als je er toch bent
XoNo schreef:Zo was deze jury erg streng in zijn beoordeling bij paarden die voor de regels een te lage hoofd/halshouding hadden. Er zijn ook meerdere mensen gediskwalificeerd hierdoor.
XoNo schreef:Mac: was dat niet Hints Emily Music? Inderdaad een supergaaf paard!![]()
XoNo schreef:Waarom spreek je mij nou niet even aan als je er toch bent
. Ik ook. Kinderen in de gaten houden is voor mij hard werken
. Bovendien had ik mijn zonnebril niet bij me. Godgloeiende, wat was zijn staart weer wit
! judith schreef:XoNo schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar uitslagen. Ik weet alleen iets van de open pleasure, hunter, trail en de reining.
Open trail (11):
1e Johanna Vellinga met Ima Bay Brio
2e Jos Rietjens met...een kind van Tad
3e Sylva van der Wal met Magic Power Special
4e Fleur Nijboer met Hints Emily Music als ik me niet vergis...
Wederom weet ik het verder weer niet
5e Cecile Mager met Ima High BarNiet vergeten he';)

Ik heb mijn proeven op videoband staan en eigenlijk zie je een staart lopen, waar nog een paard aan vast zit en waar dan ook nog iemand opzit

calisto schreef:in de showmanship was ik 4e door een fout stom van me ben te laat gaan aandraven
anders had ik gewonnen. groetjes,sarah
of is die late aandraving je zo zwaar aangerekend dat je zelfs Clint zou hebben verslagen
Ik vond Flippie al erg netjes lopen voor zo'n puppie! Ik zie je volgende maand vast wel op de Paint show in Panningen met die hengst die je rijdt
calisto schreef:het paard dat karin in de mares geshowd heeft is idd emily erg mooi paard en kan super bewegen.
Ze werd in de rijklasses door Fleur Nijboer geshowed. Azhari schreef:Sorry Cecile, ze staan nog niet online. Ik heb het nog steeds smoordruk, dat daar even niet mijn prioriteit ligt. Maar ze komen z.s.m. online.
Als ze online staan zal ik het melden in dit topic.