[WN] welke prijzen vind je leuk om te winnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: welke prijzen vind je leuk om te winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:29

Okee, dan is het inderdaad wat anders!
Ik hecht ook geen waarde aan de bekers of de linten, maar zeker wel aan de herrineringen die er aan vast "hangen" Knipoog !

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:46

Een lintje van een normaal formaat vind ik leuk. Je hebt ook wel van die piepkleintjes, heb bijna moeite om alle info die ik erop wil hebben, op de achterkant te schrijven Haha!
Vooral die bekers met een westernpaard erop (dus bijna een soort beeldje), vind ik geweldig Ja Weer eens wat anders dan "gewone" bekertjes.
Allroundprijzen vind ik ook leuk, zoals een deken.
Verder gaat het natuurlijk om de eer en de punten, maar de vraag was welke prijzen leuk zijn Knipoog

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 21:53

Ik moet eerlijk zijn dat ik het tegenwoordig erg leuk vind om naast het lintje (want dat wordt ook in de stal opgehangen) een geldprijs te ontvangen. Het hoeft niet veel te zijn maar wedstrijden zijn inderdaad duur en als je dan de inschrijving van je proef deels al hebt 'teruggewonnen' vind ik dat zelf toch een meenemertje. Want met dat geld kan ik weer iets extra's doen met mijn paardje: lessen, wedstrijden, materiaal, ....

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 21:54

En een persoonlijke attentie vind ik ook erg leuk: zo'n kadertje met de naam van je paard op bv. of een foto. Heb ik eens gekregen na een wedstrijd! Die krijgen een ereplaatsje! (tot grote ergernis van mijn vriend)