[WN] wn: holiday lenthe show 23 april hardenberg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: wn: holiday lenthe show 23 april hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:53

HOi,

In de amateur trail ging het niet zo heel erg goed, maar in de open zijn we tweede geworden. Het was een pittig parcour, met weinig ruimte tussen de hindernissen. Het hek en de brug lagen 3 meter uit elkaar en dan moest je nog joggen ook. Jae deed de lopeover super en daar was ik heel erg blij mee. De eerste keer gingen het achterwaarts en zijwaarts ook niet echt goed. Gelukkig kon ik het nog een keer doen en toen liep ie super, alleen dat vierkant.... 1,50 is echt heel erg klein hoor.
Vond het alleen voor de beginners wel heel erg moeilijk. Zet dan het vierkant op 1,80. Er waren van de 4 geloof ik 2 0-scores, en in de amateur en open ook ieder een.
Helaas waren er niet zo veel deelnemers om over publiek maar te zwijgen. Maar het was leuk opgezet, en gezellig.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:04

jammer dat er zo wijnig deelnemers waren! als ik al een startkaart zou hebben had ik wel meegedaan maar ja

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:08

Een startkaart heb je zo binnen, dus dat is geen excuus Tong uitsteken

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:35

thea hoven en marja oost zijn dag kampioen geworden.
gefeliciteerd allemaal.
het enigste min puntje is dat men daar als organisatie niet de norm hanteerd gelijke nonnen gelijke kappen.
o.k. roken is niet echt een algemeen aanvaard en dat je daar op aan gesproken wordt kan ik me ook nog iets bij voorstellen, maar dat dat gedaan wordt door iemand van de organistatie die stieken met een sigaret in de hand houdt jou dat komt vertellen op een toon waar de honden geen brood van lusten nee. Boos!
het was de eerste keer dat ik daar kwam, en ik was ook niet degene die aan gesproken werd, maar het is voor mij wel een reden daar niet nog een keer te komen zolang men daar niet leert wat K.V. betekend
als vertaling zal ik het ze nog een keer uitleggen K.V. is klant vriendelijk

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:50

wat zijn de uitslagen van vandaag?

amerigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:55

Ook voor mij de eerste keer dat ik startte in Hardenberg. Een groot minpunt vond ik de gigantische uitlooptijd. Toen ik aankwam was de planning dat ik ongeveer 13.30-13.45 zou beginnen (amateur Horsemanship) en uiteindelijk startten we om 15.00 uur !!!
Gezien het geringe aantal deelnemers, zou dit niet mogen gebeuren.
Ik moe en wat narrig, paard dus ook wat narrig, al met al heb ik betere dagen gehad (4e).

Verder erg weinig toeschouwers, maar de sfeer was wel gezellig.
Tevens hierbij mijn bewondering voor Alice met haar Welsh; wat een prachtige proef!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:04

piggeljay schreef:
thea hoven en marja oost zijn dag kampioen geworden.
gefeliciteerd allemaal.
het enigste min puntje is dat men daar als organisatie niet de norm hanteerd gelijke nonnen gelijke kappen.
o.k. roken is niet echt een algemeen aanvaard en dat je daar op aan gesproken wordt kan ik me ook nog iets bij voorstellen, maar dat dat gedaan wordt door iemand van de organistatie die stieken met een sigaret in de hand houdt jou dat komt vertellen op een toon waar de honden geen brood van lusten nee. Boos!
het was de eerste keer dat ik daar kwam, en ik was ook niet degene die aan gesproken werd, maar het is voor mij wel een reden daar niet nog een keer te komen zolang men daar niet leert wat K.V. betekend
als vertaling zal ik het ze nog een keer uitleggen K.V. is klant vriendelijk

Het is al eens eerder gebeurd dat door dit soort reacties op bokt een wedstrijdorganisatie uit elkaar is gevallen, ik vind het dan persoonlijk ook niet kunnen dat je dit zo op een forum neer kan zetten.. dit is iets persoonlijks en daarvoor moet je bij de organisatie zelf zijn (ongeacht of ze dit wel of niet zullen lezen...)

Verder ben ik ook erg benieuwd naar de rest van de uitslagen Lachen

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:13

XoNo schreef:
Een startkaart heb je zo binnen, dus dat is geen excuus Tong uitsteken

voor mij wel! ik ga dit jaar op kamp dus moest de kezue wedstrijdne of trektocht maken en ik heb nu gekozen voor de traktocht! en aangezien ik ook nog geen officieel wran lid ben en het wel wil worden! Clown excus moi Knipoog

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 08:13

Ik ben gisteren even wezen kijken. Er hing een leuke sfeer op de wedstrijd vond ik! Ben veel bekenden tegen gekomen en heb leuke paarden voorbij zien komen Pling Helaas kan ik niets vertellen over uitslagen.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 08:35

Ik heb gisteren iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb, ik ben afgehaakt. De wedstrijd liep zo vreselijk uit, dat mijn paardje het helemaal gehad had na de pleasure. Dus om toen nog eens een uur te wachten op de reining, dat ging me gewoon te ver. Wat een beroerde planning was dat zeg....
Sorry als dat negatief overkomt, Regina weet echt wel dat ik haar harde werk enorm waardeer, maar wat gisteren gebeurde raakte echt kant noch wal.
Om 12 uur zou de trail amateurs beginnen. Mwaaaah, toen moest de trail beginners dus nog beginnen.....
De ochtendrubrieken zijn allemaal bij de middagrubrieken geplaatst, en daardoor liep alles echt vreselijk uit. Waar de amateur reining om 16 uur verwacht werd, kwam ik pas na half 5 van mijn paard van de pleasure. Toen werd de open dus nog verreden, moest er nog losgereden worden voor de reining in de grote ring, daarna nog slepen, beginnersreining..... oftewel: Doei! ik ben afgetaaid.

Ik had wel heel erg lekker gereden. In de trail krijg ik steeds iets meer grip op Mileen, en dat resulteerde deze keer in een tweede plaats! Derde in de horsemanship, en 5e in de pleasure. En wederom vreselijk lekker gereden in dit door mij bepaald niet geliefde onderdeel!

't Was onderling weer heel gezellig, maar de planning wierp voor mij een heel grote schaduw over de dag.
Op deze manier is allround starten voor het paard (en daardoor ook voor mij) eerlijk gezegd niet leuk meer.

Hopelijk volgende keer weer beter!

Allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen, en organisatie bedankt voor al het werk!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 08:56

Alice01 schreef:
Ik heb Regina net gebeld en de Beginners trail begint om 12:00, daar achteraan beginnen gelijk de Amateur onderdelen.
Het ochtend programma weet ik helaas niet.

Het uitlopen van een programma is altijd lastig, kijk maar naar het NK!!! (cutting en team penning). Jammer Son dat je naar huis bent gegaan, maar ik kan je geen ongelijk geven. Ik vond het ook een beetje raar dat de beginnersklasse niet 's ochtends gereden was. Ik dacht eerst dat ze eindigde met de beginnerstrail zodat ze niet 2 keer een trailparcours op hoefde te bouwen ( de bouwers waren nu niet echt de jongste meer), maar toen ik zag dat ze de beginners ertussen hadden gepropt, dacht ik al dat het wel wat langer zou gaan duren. Ook de prijsuitreiking nam natuurlijk meer tijd in beslag omdat de jury haar beslissingen kwam toelichten (wat ik overigens zeer waardeer!!!!!) en dat neemt ook behoorlijk wat tijd in beslag. Als je dat niet meeplant in je berekening dan kom je behoorlijk bedrogen uit.
Maar van je fouten kun je leren, en dit zal Regina heus geen tweede keer gebeuren. Dus om nu gelijk haar wedstrijden te boycotten is niet eerlijk, heb vroeger op Faras (Willem Odendaal) ook wel eens 2 uur moeten wachten omdat ze het programma om hadden gegooid.... En dat is heel vervelend, maar kan gebeuren.

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 09:19

Tja het was jammer dat alles zo uit liep en dat je behoorlijk lang moest wachten, maar toch er wel een gezellige en sportieve sfeer!
Marja en Thea nog gefeliciteerd met jullie all round prijs!

Zelf ben ik erg tevreden aangezien Trail nog onze zwakke plek is moet eerlijk zeggen dat het steeds beter gaat, dit keer waren we 4e!
We blijven dit dan ook lekker oefenen, gewoon een kwestie van kilometers maken !

De Horsemanship en Pleasure ging voor mijn gevoel gewoon goed en daarin waaren we dan ook eerste.
uiteindelijk waren we dan voor het eerst reserve all round dag kampioen Amateur.
Ben dus ook zo trots op mijn meisje Bloos

Daarnaast iedereen nog gefeliciteerd met het behalen van jullie prijzen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:27

Ik heb ook echt weer genoten van jou met je prachtige schimmel Alice! Wat een schitterende combinatie zijn jullie! En ook jouw manier van rijden en omgaan met je paard (en mederuiters) is een voorbeeld voor velen!

Gefeliciteerd met je reserve allround-kampioenschap!

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:32

Nou nou zo kan die wel weer he Sonja Bloos
(maar wel heel erg bedankt hoor Haha! )

Ik vroeg me eigenlijk af of er ook foto's gemaakt zijn?

Gr ALice

amerigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:51

Mijn lief heeft inderdaad foto's gemaakt Alice, maar hij had (helaas voor jou) alleen maar oog voor mij! Knipoog

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:38

hoi alice

bedankt jou maar jij was ook super. je hebt een prachtig paardje
super mooie combinatie. Ga zo door
jij ook gefeliciteerd he

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:39

amerigo schreef:
Mijn lief heeft inderdaad foto's gemaakt Alice, maar hij had (helaas voor jou) alleen maar oog voor mij! Knipoog

Ha ha ha super grappig