Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met de moderne schrijfwijze. Zal wel les nodig hebben. Vertaling svp }>
Dance schreef:Anya, ben niet zo meegaandmet de moderne schrijfwijze. Zal wel les nodig hebben. Vertaling svp }>
![]()
Is de lijst van inschrijvingen al kompleet of kunnen er nog combinaties bij?
En het inschrijfgeld is dan wel (nog) hoger dan op een gewone wedstrijd, maar het wordt nota bene terug uitgekeerd!
)

Sonja schreef:Maar ook Xono heeft hierin gelijk. Stel dat je maar 1 onderdeel mag starten, en je moet daar dus een paar uur voor in de vrachtwagen... Da's gewoon niet grappig meer.
)
maar af en toe zit er (per ongeluk) toch ineens een blauwe tussen, lachen toch? Blaze schreef:Hmm wat maakt het uit of je nu 1 uur onderweg bent of 4 uur.Belangrijk vind ik dat je dan wel een box hebt voor je paard.
Wij hebben onze grens op 200 km gezet(daar kom je een heel eind mee)
Zoals ik al schrijf is het max.200km (3uur) alleen de jubileumshow is verder maar dat moet dan maar voor 1 keer
Blaze schreef:Ok 4 uur zou ik ook niet doenZoals ik al schrijf is het max.200km (3uur) alleen de jubileumshow is verder maar dat moet dan maar voor 1 keer
![]()
Mijn spieren en gewrichten doen het nog redelijk zolang ik die 3 uur maar kan wegzakken in de rode pluche van amerikaanse vriend