[WN] april fool's classic (rossworld zeijen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

woldhoeve

Re: april fool's classic (rossworld zeijen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:21

Met de pleasure was Presto wat onrustig en werd ik derde, bij de open pleasure had ik hem wat losser gelaten en hij ging SUPER maar toen staakte hij in één keer in de galop en bokte ff flink maar werd toch nog vierde ....... van de vier hahahaha. De trail daar had ik een zwaar hoofd in maar het is toch eindelijk gelukt. Ik had een aantal weken geleden een topic geplaatst van paard met vaalangst. Nou ik werd bij de Amateur EERSTE hij snapt eindelijk hoe het moet en dat het niet eng is om alleen in de bak te zijn. Haha! Haha! Haha! In de open trail werd ik derde want ik was onzeker en ja dan wordt het paard ook onrustig. Maar we mogen de volgende keer de trail parcours wel thuis gestuurd krijgen, man wat een ingewikkelde trails. Maar wel leuk hoor Knipoog
Ja ik ben super trots!!! En de wedstrijd was weer super gezellig!!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:25

Helaas kon ik niet meedoen in Zeyen, Verdrietig kwam net terug uit Frankrijk(DOODZIEK, waarschijnlijk wat verkeerds gegeten). Ziek
Maar de volgende keer zijn wij er ook weer bij. *LOL*
alle mensen die nu in de prijzen zijn gevallen in iedergeval van harte gefeliciteerd. OK dan!

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:23

Ja ik had je al gemist. Haha! Heb je het leuk gehad in Frankrijk?

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 10:31

Hier nog een berichtje van mij. Het was een leuke wedstrijd en idd: wat een service die uitgeprinte proefjes! Alles professioneel opgezet, mijn complimenten! OK dan!
Resultaten: 3e in de Horsemanship en in de reining geen plaatsing. Chris gaf mij 5 penalties voor verzet omdat Quins te langzaam reageerde op mijn hulp voor de rollback. Toevallig heb ik het op video staan en toegegeven: hij reageerde wat langzaam, maar 5 penalties voor verzet? Verward Niet mee eens, maar ja de jury bepaald. Geeft niet, Quins heeft het wel eens beter gedaan, maar was toch redelijk tevreden.
Romkabouter was geloof ik 3e in amateur reining en 4e in de open (maar dat weet ik niet zeker meer) Haha!