Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KindnessM schreef:Juist bij zadelmarkt heb ik een goed passend zadel kunnen vinden!
geen probemen mee, heb het zadel helemaal gecheckt...en er is niets mis mee en het zit heerlijk
Ik vroeg me gewoon af waarom KindnessM denkt dat het Zadelmarktzadel goed ligt op haar paard. Misschien heeft een ervaren zadelmaker het gecheckt? Of heeft ze zelf heel veel zadelpas-ervaring?

Citaat:Ik hej ok een joarke meej een goeikoop zaolke van de Divoza rondgereje en da ging krek best. Mar mun peerdje groeide dur onderut en de kwaliteit van ut leer ging ok een bietje achterut...
ikke geen nederlands praten end lesen
hij past! 
sablou schreef:Hoe kunnen we het de schrijver van dit topic nu kwalijk nemen, dat hij/zij in het geheel geen notie heeft van kwaliteit en pasvorm, als de eigenaar van een bekende westernstal er heilig van overtuigd is, dat hij een “alles passer heeft”…..
MVG louis

LuckySpirit schreef:Ik ga gewoon kijken dat kan altijd.
Ook ga ik kijken voor een 2ehansje.
T hoeft nie mooi te zijn da boeit me helemaal niks als ik er maar mee kan rijden en het niet van alende uit elkaar valt.
Zadelmarkt is helemaal niks idd heb ik nog nooit wat goeds van gehoort.
T gaat mij nie echt om het geld het is meer dat ik er niet veel aan wil uit geven omdat ik zelf geen paard heb.
En dus bijwijze van spreken van vandaag op morge michien geen zadel meer nodig heb.
En ik ben er van overtuigt dat met een beetje zoeken en navragen ook wel voor neit al te veel geld aan een redelijk zadel te komen is.
Spirit
sablou schreef:Een aantal weken geleden heb ik een zadel afgeleverd bij een klant die haar paardje –tijdelijk- op een western stal had staan voor training. Goed, zadel op het paard en mijn klant rijden. Binnen no-time natuurlijk veel bekijks, vragen en antwoorden.
sablou schreef:Hoe kunnen we het de schrijver van dit topic nu kwalijk nemen, dat hij/zij in het geheel geen notie heeft van kwaliteit en pasvorm, als de eigenaar van een bekende westernstal er heilig van overtuigd is, dat hij een “alles passer heeft”…..
Dan kom je met één zadel toch aardig in die richting van 'alles past eronder'
De meeste echte kwaliteitszadels die je aangeboden ziet op internet gaan van 800 tot 1500 euro (2e hands) Ik had dit geld niet en ben gewoon goed gaan zoeken, aangezien mijn zus 2 maanden daarvoor ook voor 400 euro een goed zadel had gekocht (zadeltje is misschien 6 maanden gebruikt) Mijn eigen zadel is 9 maanden oud en de nieuwprijs was 990 euro.