Westernfreak schreef:Goed idee!
Maar die drafwedstrijd die we ooit nog zouden doen, daar zie ik toch maar vanaf op 10 april, hoor
*spitst oren*
Als het zover is
Count me in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Westernfreak schreef:Goed idee!
Maar die drafwedstrijd die we ooit nog zouden doen, daar zie ik toch maar vanaf op 10 april, hoor
Count me in
SplashIsLief schreef:Ik kom waarschijnlijk kijken maar is nog niet zeker!Westernfreak schreef:Goed idee!
*spitst oren*
Als het zover isCount me in
Wanneer?
Weten jullie de snelheden een beetje?
.
)
Westernfreak schreef:Jorie schreef:Oooooo, WF en Karin......kunnen we effe een stukkie naast elkaar draven!!!!![]()
Ik wil bijvoorbaat al met jullie op de foto!!! De hele, halve en de kwart bij elkaar. O ja, en Navy moet er dan ook bij eigenlijk!!!
Goed idee!

beetje ver dus.
)
Waarschijnlijk starten wij in het A'litz-weekend dus in Lanaken (B). Galja schreef:JA, BEN TERUG VAN WEGGEWEEST![]()
![]()
*meld zich!
Jorie schreef:Galja schreef:JA, BEN TERUG VAN WEGGEWEEST![]()
![]()
*meld zich!
Jeeeeeee, leef jij ook nog!!!!![]()
Er staat nog steeds een PB voor jou op EF. Een trailer valt toch wel ergens te huren of te lenen??
Verder alles goed??
Schaam.....
Maar..ik heb hem gelezen na ruim een half jaar
dus ik gelijk Starho gebeld.... en je raad het al: Sorry mevrouw, maar voor die dag zijn alle trailers verhuurt, zeker ergens een wedstrijd... GOH?
hihi NaVy! schreef:Dat lijkt me echt heel leuk jaWanneer?
SplashIsLief schreef:NaVy! schreef:Dat lijkt me echt heel leuk jaWanneer?
Ik heb een keer 50 km/u gereden op een verharde weg met Splash
Gaaf
Was dat in draf? Navy telgant namelijk zeker 60km/u, maar draf heb ik nooit echt kunnen meten (misschien stralks even met de GPS
)
Ik ben nu zekerweten ook aanwezig!
NaVy! schreef::D GaafWas dat in draf? Navy telgant namelijk zeker 60km/u, maar draf heb ik nooit echt kunnen meten (misschien stralks even met de GPS
)
NaVy! schreef:Toch geen Austerlitz voor ons. Klasse 2 zit met 50 deelnemers helemaal vol. jammer. Maar aan de klasse I waag ik me niet meer Waarschijnlijk starten wij in het A'litz-weekend dus in Lanaken (B).
Nergens voor nodig.....