[WN] nou ik kom maar met een nieuwtje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

Re: nou ik kom maar met een nieuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:27

Dance schreef:
Clown Haha! Om die laatste vraag te beantwoorden, volgens mij helemaal noppes }> Knipoog .

Hummmmmm, zie je nou hoe complex wij zijn. Zo bedoel ik het NIET Dance.
Of ben je weer uit op een dineetje? Haha! Haha! Haha! Cool

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:05

Ja, hoor, zo kan ie wel weer. Wordt je in het vooruitzicht gesteld een dineetje aangeboden Tong uitsteken te krijgen, maar daar Huilen komt dan niks van. }>

Ik begin de complexiteit ondertussen een héél klein beetje door te krijgen Cool Haha! Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 11:07

Dance schreef:
Ja, hoor, zo kan ie wel weer. Wordt je in het vooruitzicht gesteld een dineetje aangeboden Tong uitsteken te krijgen, maar daar Huilen komt dan niks van. }>

Ik begin de complexiteit ondertussen een héél klein beetje door te krijgen Cool Haha! Knipoog

Anders nodig je Peter toch uit voor een gezamenlijk patatje op de hoek Dance Haha!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:31

Anya, ik lig dubbel. Patatje oorlog? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:10

Als WRAN lid heb jij mijn stem!
Ik denk dat er geen betere op die stoel met die pet kan zitten dan jij! Bloos

Wat je moddie-schap betreft denk ik dat het inderdaad misschien verstandig is om die functie te laten varen.
Het lijkt mij erg moeilijk voor jou qua tijd en integriteit Sigaar
Ik denk dat het merendeel van de bokkers het geen enkel probleem vind maar ik vraag me af of je er zelf mee uit de voeten zou kunnen....

Als je em wordt (wat we wel kunnen verwachten *o/* ), heel veel succes!!!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:07

Wat leuk, ik hoop dat veel leden op je stemmen, dan komen we elkaar misschien eens tegen...Ik heb me namelijk beschikbaar gesteld voor de vacature van wedstrijdsecretaris.
Wat wel jammer is dat ik alleen niet op de alv kan komen vanwege een verjaardag van mijn dochter. We wachten dus met spanning af wat de uitslag is.
Ik ben afgelopen jaar ook al actief geweest binnen de wran met het NK en ik zit in de federatie voor de startnummers, dus ik vond het een logische stap om dit met elkaar te combineren. Kijken of de leden het met me eens zijn..

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 20:04

Leuk! Dit wordt een centraal bestuursleden-aanmeld-topic. Gezellig in ieder geval. Als je gekozen wordt en ik ook, dan kunnen we mooi carpoolen Lachen Is goedkoper voor de Wran Clown Cool