Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik doe vast nog wel WRAN shows mee

)Blaze schreef:Ik weet dat ik geen recht van spreken heb(was er niet)
Waarom deden ze dat??
)
Blaze schreef:Ja was een reactie op jou bericht,weet alleen nog niet wat er is gebeurt dat de hele zaal krom lag(of mag ik dat niet weten)
XoNo schreef:Ik weet niet hoe Lan haar normale arbeidsdraf eruit ziet. Veel mensen denken bij een extended jog dat hun paard harder moet. Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen en het liefst niet de snelheid verhogen. Ik denk dus alsnog dat ik een extended jog niet kan vergelijken met een arbeidsdraf.
(als het dan eens anders om is moet je dat gewoon slikken en ooit dubbel zo hard terug slaan
) Blaze schreef:Ach er is geen mooier vermaak dan leedvermaak![]()
Ik kan het weten(als het dan eens anders om is moet je dat gewoon slikken en ooit dubbel zo hard terug slaan
)
XoNo schreef:XoNo schreef:Ik weet niet hoe Lan haar normale arbeidsdraf eruit ziet. Veel mensen denken bij een extended jog dat hun paard harder moet. Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen en het liefst niet de snelheid verhogen. Ik denk dus alsnog dat ik een extended jog niet kan vergelijken met een arbeidsdraf.
Blaze schreef:Oh die bedoelde je,maar vind de zin
Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen
niet gelijk staan met snelheid verandering????Ik denk dat als je meer *ground covered* je ook meer snelheid maakt.Het woord *snelheid* moet je in deze nogal relativeren
Ik denk niet dat het veel met snelheid te maken heeft. Zo heb je paard die wat ruimen joggen en paarden die wat korter joggen, daardoor kunnen ze nog altijd even snel gaan
Dat was mijn punt eigenlijk. XoNo schreef:
Het is allemaal erg tricky, vind ikIk denk niet dat het veel met snelheid te maken heeft. Zo heb je paard die wat ruimen joggen en paarden die wat korter joggen, daardoor kunnen ze nog altijd even snel gaan
Dat was mijn punt eigenlijk.
Blaze schreef:Als ik dat verkeerd zie wil ik graag leren waarom
Anya schreef:xono: ik had niet de indruk dat er zo hard om gelachen werd hoor. Meer om het beeld dat geschetst werd van een hinkend paard. En iedereen weet best dat dat niet is wat je probeerde te omschrijven hier.
Heb uitleg gekregen en zijn bedoeling was niet om mij te kijk te zetten, alhoewel ik mezelf toch te kijk vond gezet. Maakt verder niet uit, maar ben blij dat het 'uitgesproken' is. XoNo schreef:Tuurlijk, het ritme wordt lager, maar het kan wel