[WN] wijzinging voorstel wranreglement: pleasure

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

calemity_jane

Re: wijzinging voorstel wranreglement: pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:02

neem toch aan dat ik je wel eens op andere wedstrijden zie

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:09

Dat denk ik wel Lachen Ik doe vast nog wel WRAN shows mee Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:45

Dit wijzigingsvoorstel is goedgekeurd tijdens de ALV van de WRAN

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:08

Ik vond het overigens wel jammer dat er op de vergadering de spot werd gedreven met mijn ontwetendheid. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het na Chris zijn uitleg door had en nog werd er raar op gereageerd. Jammer weer.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:10

Ik weet dat ik geen recht van spreken heb(was er niet Boos! )
Waarom deden ze dat??

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:16

Blaze schreef:
Ik weet dat ik geen recht van spreken heb(was er niet Boos! )
Waarom deden ze dat??

Is dit een reactie op mijn berichtje?

Nouja, waarom ze dat deden weet ik niet, waarschijnlijk wilden ze gewoon lollig zijn, de hele zaal lag in een deuk. Erg kinderachtig als je het mij vraagt.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:19

Ja was een reactie op jou bericht,weet alleen nog niet wat er is gebeurt dat de hele zaal krom lag(of mag ik dat niet weten Cool )

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:21

IK begrijp echt even niet waar je het over hebt Xono.
er is mij niks raars opgevallen op de vergadering. buiten die ene persoon om dan Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:23

Blaze schreef:
Ja was een reactie op jou bericht,weet alleen nog niet wat er is gebeurt dat de hele zaal krom lag(of mag ik dat niet weten Cool )

Nou, hetgeen wat er op de vorige pagina is beschreven. Over de extended jog. Ik heb meerdere malen gezien dat het paard wel ruimer werd, maar niet harder ging en ja, dat houdt dus in dat een paard langer op een been moet blijven staan. Werd me uitgelegd dat dat niet de regels zijn en het paard in hetzelfde ritme moet blijven en dus harder MOET gaan, maar dat neemt nog niet weg dat ik het weleens zo gezien heb. Hier werd dus heel kinderachtig over gedaan. Gelukkig zijn er geen namen genoemd en ik noem ook geen namen van wie hier de spot mee dreef, maar degene weet dondersgoed wie ik bedoel en ik wilde even kwijt dat ik het erg kinderachtig vind. Ik moet ook nog veel leren en dan vind ik het niet netjes dat er grapjes over mijn ontwetendheid gemaakt worden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:25

XoNo schreef:
Ik weet niet hoe Lan haar normale arbeidsdraf eruit ziet. Veel mensen denken bij een extended jog dat hun paard harder moet. Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen en het liefst niet de snelheid verhogen. Ik denk dus alsnog dat ik een extended jog niet kan vergelijken met een arbeidsdraf.

Zie hier: als ik dit meerdere keren heb gezien bij een aantal toptrainers uit Europa, dan mag ik er toch vanuit gaan dat dit graag gezien wordt?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:26

Ach er is geen mooier vermaak dan leedvermaak Sigaar
Ik kan het weten Cool (als het dan eens anders om is moet je dat gewoon slikken en ooit dubbel zo hard terug slaan Cool )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:27

Blaze schreef:
Ach er is geen mooier vermaak dan leedvermaak Sigaar
Ik kan het weten Cool (als het dan eens anders om is moet je dat gewoon slikken en ooit dubbel zo hard terug slaan Cool )

Dat zal die persoon inderdaad ook gevonden hebben. Had het alleen niet van diegene verwacht, zeker niet omdat diegene ook duidelijk wist wie het gezegd had en of diegene nou wel of niet op de hoogte was van mijn aanwezigheid, dat doet er niet toe, denk ik. Nja, ik zal het allemaal wel onthouden.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:29

XoNo schreef:
XoNo schreef:
Ik weet niet hoe Lan haar normale arbeidsdraf eruit ziet. Veel mensen denken bij een extended jog dat hun paard harder moet. Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen en het liefst niet de snelheid verhogen. Ik denk dus alsnog dat ik een extended jog niet kan vergelijken met een arbeidsdraf.

Oh die bedoelde je,maar vind de zin Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen
niet gelijk staan met snelheid verandering????Ik denk dat als je meer *ground covered* je ook meer snelheid maakt.Het woord *snelheid* moet je in deze nogal relativeren Cool

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:32

Blaze schreef:
Oh die bedoelde je,maar vind de zin
Je paard moet echter zijn of haar pas verlengen

niet gelijk staan met snelheid verandering????Ik denk dat als je meer *ground covered* je ook meer snelheid maakt.Het woord *snelheid* moet je in deze nogal relativeren Cool

Het is allemaal erg tricky, vind ik Haha! Ik denk niet dat het veel met snelheid te maken heeft. Zo heb je paard die wat ruimen joggen en paarden die wat korter joggen, daardoor kunnen ze nog altijd even snel gaan Lachen Dat was mijn punt eigenlijk.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:41

XoNo schreef:

Het is allemaal erg tricky, vind ik Haha! Ik denk niet dat het veel met snelheid te maken heeft. Zo heb je paard die wat ruimen joggen en paarden die wat korter joggen, daardoor kunnen ze nog altijd even snel gaan Lachen Dat was mijn punt eigenlijk.

Helemaal niet tricky Tong uitsteken
Wat je nu schrijft is iets heel anders toch!!!! bedoel een paard dat een ruime jog heeft zal,als er extended wordt gevraagt,sneller gaan.
Een paard met een korte jog zal,als er extended wordt gevraagt,sneller gaan.
Dat de snelheid van de ruime jog relatief gezien meer zal opvallen dan de snelheid van de kortere jog is logisch,maar het feit blijft dat verruiming ,in welke mate dan ook,gelijk staat met versnelling Tong uitsteken

Als ik dat verkeerd zie wil ik graag leren waarom Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 14:45

xono: ik had niet de indruk dat er zo hard om gelachen werd hoor. Meer om het beeld dat geschetst werd van een hinkend paard. En iedereen weet best dat dat niet is wat je probeerde te omschrijven hier.

jij probeerde te omschrijven dat harder niet perse ruimer oplevert en dat het om ruimer gaat. Ik probeerde te omschrijven dat ruimer in het zelfde ritme ook sneller is. In de zin van sneller van a. naar b. niet meer passen, maar meer grond per pas. Dus sneller.

Daarna heeft Chris het in dit topic uitgelegd en is het op de ALV aangehaald. Maar nogmaals ik had zelf niet het gevoel dat het rot bedoeld was.
Laatst bijgewerkt door Anya op 14-03-05 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:46

Blaze schreef:
Als ik dat verkeerd zie wil ik graag leren waarom Cool

Heel simpel voorbeeld: stel je loopt met een wat korter pasje over straat. Dan kun je toch ook, zonder dat je sneller gaat, met grotere passen gaan lopen? Tuurlijk, het ritme wordt lager, maar het kan wel Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:48

Anya schreef:
xono: ik had niet de indruk dat er zo hard om gelachen werd hoor. Meer om het beeld dat geschetst werd van een hinkend paard. En iedereen weet best dat dat niet is wat je probeerde te omschrijven hier.

Nja, het is maar hoe je het opvangt...ik ving het op als een belediging naar mij toe, als ik het me goed herinner vond hij het allemaal onzin. Zijn mening uiteraard, maar om dat dan zo op een vergadering te verkondigen, getuigt in mijn ogen niet van klasse.

*edit* Ik heb inmiddels bericht gehad van 'diegene' Lachen Heb uitleg gekregen en zijn bedoeling was niet om mij te kijk te zetten, alhoewel ik mezelf toch te kijk vond gezet. Maakt verder niet uit, maar ben blij dat het 'uitgesproken' is.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:52

XoNo schreef:
Tuurlijk, het ritme wordt lager, maar het kan wel Haha!

Even voor de goede orde: ik begrijp nu dus dat het niet de bedoeling is dat het ritme lager wordt.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 14:53

Nou das mooi. Gelukkig maar Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 14:55

Als het ritme lager wordt, krijg je dus dat hinkende paard. Want dan moet je langer op een been blijven staan. Als mens dus ook. Of langer in de lucht hangen en dat kan ook weer niet. Of de beweging gaat omhoog i.p.v. ruimer en dan krijg je een passagerend pleasurepaard. Dat laatste lijkt me dan wel weer zeer lollig op te zien Haha!