Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:die groep mensen die nu door de amateurs 'bediend' worden
Frayba schreef:Anya schreef:die groep mensen die nu door de amateurs 'bediend' worden
Het is opmerkelijk dat die groep zich voornamelijk laat verwoorden middels de amateur-instructeurs... maar goed, als die ruiters er belang bij hebben dat de WRAN wat voor ze doet, dan zullen ze ongetwijfeld in grote getalen op de AVL verschijnen en daar eisen dat er iets aan gedaan wordt.
En zo niet, dat denk ik dat zij ons en onze regels blijkbaar helemaal niet zo belangrijk vinden totdat... die amateur-instructeur wegvalt. En misschien dat zij dán in de WRAN een instrument vinden om de instructie professioneel en kundig, georganiseerd regionaal aan te pakken. Maar dan wel eerst lid worden, natuurlijk.
Groeten,
Chris.

Anya schreef:En nu ik er over nadenk... gaan de trainers/lesgevers nu de boer op om die groep mensen die nu door de amateurs 'bediend' worden op weg te helpen in de wijde wondere wereld van de westernsport?
Want die amateurs vormen (denk ik?) nu de overgang van startende ruiter naar serieuze westernruiter die les gaat zoeken van een prof.

. En verder: ieder voor zich en God voor ons allen..
), laat m'n zadel en hoofdstel zien, neem vervolgens de groep mee naar stal en laat ze m'n zadel eens op een paard leggen
(*kreuuuun*
), geef een demootje en laat het dan vervolgens mensen zelf eens proberen.
dat je wat hebt overgeslagen....

Frayba schreef:Als je goed de voorstellen leest, zie je dat de passage over "tijdelijk of permanent personeel van een instelling die..." is komen de vervallen. Bovenstaanden blijven dus gewoon amateur, ook al verdienen ze 2500 euro per maand met stallen uitmesten. Ik denk dat je er goed aan doet, Chantalleke, om (als dit voorstel zo wordt aangenomen) aan het WRAN bestuur te vragen of je onmiddellijk terug mag in de Amateurstatus omdat de grond waarop je prof moest worden is komen te vervallen.