[WN] 16 onderdelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

Re: 16 onderdelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 08:56

DJQuarter schreef:
Leuk man! Ik ga mijn reinertje voor een karretje zetten! Beetje spinnen beetje stoppen hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sigaar

Dan hebben wij in Nederland de eerste Tukker Trucker.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:23

Bij "calf roping" wordt het kalf met de lasso gevangen springt de ruiter van z'n paard, smijt het kalf op de grond en bind de poten vast met een touwtje, dit gaat op tijd en het kalf mag het touwtje de eerste seconden niet los trappen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:33

emmelske schreef:
hunter hack is pringen met een Quarter

Geen parcour springen, slechts twee hindernisjes. Eerst krijgen alle deelnemers kans om 'in te springen', dan gaat iedereen er 'voor het echies' overheen (twee hindernisjes met twee galopsprongen er tussen, de manier van springen wordt beoordeeld, staan meestal op de diagonaal). Na de sprongetjes opstellen op de hoefslag totdat iedereen geweest is en dan nog een stukje 'Hunteren'... Da's Hunter Hack. Bij de Paints is het in ieder geval op het EK (of DK afhankelijk welk jaar het is) en tegenwoordig ook wel op meer Duitse wedstrijden. Of we't dit jaar in Nederland krijgen weet ik niet, maar gezien de deelname aan de Hunterklassen, zou het wellicht een mogelijkheid zijn voor de toekomst.... Kwestie van in de groep gooien...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:23

Steaming schreef:
Healing is beter maken.

Oja, hahahahaha Haha!
Nou, die kalfjes worden er niet beter van Ach gut

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:38

Steaming schreef:
Heeling is de lasso om de achterbenen van het paard gooien terwijl het kalf nog loopt. Komt de lasso maar om 1 been krijg je bij timed 5 seconden bij je tijd op en bij judged punten aftrek.

Clown
Geheel nieuwe kijk op heeling.

Deze koeien-onderdelen hoeven voor mij overigens ook niet. Noodzakelijk voor op een ranch, maar niet voor de lol om anderen te laten zien hoe goed je wel bent.

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:50

Sugarmiss schreef:
maar niet voor de lol om anderen te laten zien hoe goed je wel bent.

Kijk! En daar is nou een wedstrijd voor, dat geld bij elk onderdeel, iedereen laat dan zien hoe goed (of slecht) hij/zij wel niet is Knipoog

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:50

PeterV schreef:
DJQuarter schreef:
Leuk man! Ik ga mijn reinertje voor een karretje zetten! Beetje spinnen beetje stoppen hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sigaar

Dan hebben wij in Nederland de eerste Tukker Trucker.

Hahaha! Ja gaaf toch... Koe

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:38

Steaming schreef:
Healing is beter maken
Heeling is de lasso om de achterbenen van het paard gooien terwijl het kalf nog loopt. Komt de lasso maar om 1 been krijg je bij timed 5 seconden bij je tijd op en bij judged punten aftrek.

Toch lijkt het me echt spectacel.
Een lasso om de benen van je paard gooien terwijl je achter een kalf aan galopeerd. Clown Clown

Ik mis in de opsomming de quarter mile race.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:44

Koe Haha!