DJQuarter schreef:Leuk man! Ik ga mijn reinertje voor een karretje zetten! Beetje spinnen beetje stoppen hahaha, ik zie het al helemaal voor me!
Dan hebben wij in Nederland de eerste Tukker Trucker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DJQuarter schreef:Leuk man! Ik ga mijn reinertje voor een karretje zetten! Beetje spinnen beetje stoppen hahaha, ik zie het al helemaal voor me!
emmelske schreef:hunter hack is pringen met een Quarter
Steaming schreef:Healing is beter maken.
Steaming schreef:Heeling is de lasso om de achterbenen van het paard gooien terwijl het kalf nog loopt. Komt de lasso maar om 1 been krijg je bij timed 5 seconden bij je tijd op en bij judged punten aftrek.
Sugarmiss schreef:maar niet voor de lol om anderen te laten zien hoe goed je wel bent.
PeterV schreef:DJQuarter schreef:Leuk man! Ik ga mijn reinertje voor een karretje zetten! Beetje spinnen beetje stoppen hahaha, ik zie het al helemaal voor me!
Dan hebben wij in Nederland de eerste Tukker Trucker.
Steaming schreef:Healing is beter maken
Heeling is de lasso om de achterbenen van het paard gooien terwijl het kalf nog loopt. Komt de lasso maar om 1 been krijg je bij timed 5 seconden bij je tijd op en bij judged punten aftrek.