BUGSY! Ze zat op de tribune ze was even in beeld
(ik bedoelde trouwens EK
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BUGSY! Ze zat op de tribune ze was even in beeld
)
leuk filmpje ben blij dat het terug te zien is
Hahahahaha
cowgirly schreef:http://www.hetklokhuis.nl/kijk/klokhuistvgids/index.cfm
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/hetklokhuis/bb.20050228.asf
voor de gene die de uitzending gemist hebben heb ik hier even 2 linkjes geplaatst kunnen jullie het toch nog zien
groetjes cowgirly
!!
Vooral de muziek en tussenstukjes.
Roping wordt hier in Nederland niet eens gedaan en zelfs daar werd aandacht aan besteed. 

yvvv schreef:Ik vind het ook niet erg dat alleen reining is laten zien, want idd, anders krijg je zo'n langdradig verhaal, helemaal voor die kids!
XoNo schreef:yvvv schreef:Ik vind het ook niet erg dat alleen reining is laten zien, want idd, anders krijg je zo'n langdradig verhaal, helemaal voor die kids!
Ze hadden ook alleen pleasure of alleen trail kunnen doen. Nee, moet weer alleen reining. Alsof het alleen daarom draait.
?

XoNo schreef:Ze hadden ook alleen pleasure of alleen trail kunnen doen. Nee, moet weer alleen reining. Alsof het alleen daarom draait.

Ik denk dat reining toch zo ongeveer het spectaculairste (bekende) onderdeel is. Vooral voor de niet-westernkenner.
yvvv schreef:Edit: Maar idd, Rieky zei ook een paar keer dingen zoals bijvoorbeeld: Ja, dit is een speciaal westernzadel, terwijl ze reining aan het rijden was, en ik neem aan dat Rieky geen reining rijdt op een pleasurezadel! Dat kan wel weer verwarring veroorzaken!
In zo'n korte tijd kun je niet ook nog eens gaan uitleggen dat er verschillende westernzadels zijn. Met 'speciaal westernzadel' bedoelde Rieky denk ik niet dat het een specifiek zadel was voor de pleasure, maar gewoon een 'speciaal zadel voor de westernsport'. Denk ik he...
Toekie schreef:XoNo schreef:Ze hadden ook alleen pleasure of alleen trail kunnen doen. Nee, moet weer alleen reining. Alsof het alleen daarom draait.
Spreek je jezelf nou niet tegen? Stel ze hadden alleen pleasure gedaan, daar draait het toch ook niet allemaal om?
Reining krijgt al genoeg aandacht, vind ik 
(idee is leuk, maar gebeurt vast niet)