[WN] Het Klokhuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ginger15

Re: Het Klokhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:28

Ik weet al weer wie ik herkende Vingers aflikken BUGSY! Ze zat op de tribune ze was even in beeld Clown

(ik bedoelde trouwens EK Knipoog )

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:32

ik vond het een supper Haha! leuk filmpje ben blij dat het terug te zien is Vingers aflikken
gr darryl.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:32

Ik vond het wel aardig. Vond het om eerlijk te zijn meer goede reclame voor Rieky. Ik had het wel leuk gevonden als ze op meer stallen waren gaan kijken.

Niet dat het echt erg is, het is natuurlijk ook reclame voor de sport in het algemeen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 00:38

Heb het gezien, het is natuurlijk ook maar een aantal minuten die ze daarvoor kunnen gebruiken, het is al leuk dat ze het onderwerp aanhalen vind ik.

Er zal altijd wel iets aan te merken zijn op publicaties over je sport Knipoog

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:26

Haha! Hahahahaha
kwam niet meer bij toen ik mezelf zag zitten!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:44

ik vond het een heel leuk stukje zeker als je bedenk dat het een programma is dat voor kinderen is gemaakt.
mijn nichtje vond het helemaal het einde alles over PAARDEN Haha!

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:52

Gisteren natuurlijk weer gemist, maar net onder de koffie even bekeken, slechte streaming maar het geluid was goed.
Maar was heel leuk gedaan vond ik, en dat het alleen reining was is niet erg, als je van alle onderdelen wat wilt laten zien wordt zo'n programma veel te onrustig.

Michellegb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:02

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:57

Ik heb het ook gezien! En heb uiteraard ook mijn trainer voorbij zien komen Knipoog !!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 13:18

Vond het leuk gedaan!! Ja Vooral de muziek en tussenstukjes. Haha!

Annebell_001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 19:53

Ik kan het filmpje niet kijken via de link....
(normaal kan ik wel filmpjes zien via de Windows media player)
Ik snap er niets van...
wie kan me helpen of het filmpje hier plaatsen?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:08

Vind het weer jammer dat het alleen over de reining gaat. Alsof de westernsport alleen reining is Frusty Roping wordt hier in Nederland niet eens gedaan en zelfs daar werd aandacht aan besteed.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:20

Heb ook net het stukje gezien... Bedankt voor de link Lachen

VOnd het wel een leuk stukje, alleen dat met die piraten en dat ge-hihaa... Echt vreselijk irritant Lachen
Maarja, het is natuurlijk een programma voor kinderen Lachen

Ik vind het ook niet erg dat alleen reining is laten zien, want idd, anders krijg je zo'n langdradig verhaal, helemaal voor die kids!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:24

yvvv schreef:
Ik vind het ook niet erg dat alleen reining is laten zien, want idd, anders krijg je zo'n langdradig verhaal, helemaal voor die kids!

Ze hadden ook alleen pleasure of alleen trail kunnen doen. Nee, moet weer alleen reining. Alsof het alleen daarom draait.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:28

Een programma wordt gemaakt om kijkers te trekken. Reining is spectaculairder dan trail of pleasure. Logisch dus dat programmamakers kiezen voor reining. En als je dan ook nog naar een reiningstal gaat om te filmen is het dus logisch dat je dat te zien krijgt. Knipoog

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:35

XoNo schreef:
yvvv schreef:

Ze hadden ook alleen pleasure of alleen trail kunnen doen. Nee, moet weer alleen reining. Alsof het alleen daarom draait.

Wij zijn lekker bezig tegen elkaar he Tong uitsteken ?

Ja, idd, daar moet ik je gelijk in geven... Zelf ben ik namelijk ook altijd zo, dat ik probeer uit te leggen aan mensne die het western alleen "kennen" van het erover gelezen en gehoord hebben, dat western rijden niet alleen reining is.

In mijn berichten hier op bokt is dat ook duidelijk te merken. Lachen

Wat ik van het stukje vond, ze zei er wel duidelijk bij dat dit om reining ging en dat het 1 van de 16 onderdelen van het westernrijden is!!! Dat heb ik die Dolores ofzo, duidelijk horen zeggen! Ook zei Rieky een paar keer, nee dat niet, we zijn nu met reining bezig!!

Dus ze gaven niet de indruk dat het westernrijden alleen uit reining bestaat!!

Ook al is het wel zo, dat ze idd een keertje een aflevering mogen maken over een ander onderdeel... Lachen

Edit: Maar idd, Rieky zei ook een paar keer dingen zoals bijvoorbeeld: Ja, dit is een speciaal westernzadel, terwijl ze reining aan het rijden was, en ik neem aan dat Rieky geen reining rijdt op een pleasurezadel! Dat kan wel weer verwarring veroorzaken!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 00:36

XoNo schreef:

Spreek je jezelf nou niet tegen? Stel ze hadden alleen pleasure gedaan, daar draait het toch ook niet allemaal om? Lachen

Het is misschien jammer dat er alleen over reining verteld werd, maar aangezien dit een kinderprogramma is en er niet heel veel tijd is snap ik het wel. Er moeten keuzes gemaakt worden. Als ze de hele westernsport willen uitleggen kan er beter een speciale documentaire gemaakt worden. Geld, geld! Ik denk dat reining toch zo ongeveer het spectaculairste (bekende) onderdeel is. Vooral voor de niet-westernkenner.

Ik denk dat we met zn allen blij moeten zijn dat er überhaupt aandacht aan wordt besteed bij een - toch wel populair - kinderprogramma. De westernsport in Nederland kan wel wat promotie gebruiken dus we moeten niet té veel-eisend worden. Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 00:42

yvvv schreef:
Edit: Maar idd, Rieky zei ook een paar keer dingen zoals bijvoorbeeld: Ja, dit is een speciaal westernzadel, terwijl ze reining aan het rijden was, en ik neem aan dat Rieky geen reining rijdt op een pleasurezadel! Dat kan wel weer verwarring veroorzaken!

Ik denk niet dat de kinderen die het gezien hebben hier wakker van liggen. Clown Knipoog In zo'n korte tijd kun je niet ook nog eens gaan uitleggen dat er verschillende westernzadels zijn. Met 'speciaal westernzadel' bedoelde Rieky denk ik niet dat het een specifiek zadel was voor de pleasure, maar gewoon een 'speciaal zadel voor de westernsport'. Denk ik he... Haha!

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:24

Sjeetje, het is een kinderprogramma, Er wordt toch ook uitgelegd in het programma dat de reining EEN van de vele onderdelen is. Het was een hartstikke leuk stukje. Bekijk het nu eens gewoon objectief door de ogen van een kind voor de buis, en niet je eigen kritische belevingswereld.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:30

Toekie schreef:
XoNo schreef:

Spreek je jezelf nou niet tegen? Stel ze hadden alleen pleasure gedaan, daar draait het toch ook niet allemaal om? Lachen

Nee Lachen Reining krijgt al genoeg aandacht, vind ik Tong uitsteken

Maargoed, laat ik de boel inderdaad niet uit zijn proporties halen, het is maar een kinderprogramma.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 13:18

weet je wat nou leuk zou zijn? Volgende week pleasure, de week daarop Trail, dan cutting, etc etc. Gewoon een hele serie! Tong uitsteken (idee is leuk, maar gebeurt vast niet)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 14:15

Is voor de geinteresseerden idd leuk, helaas zijn wij de doelgroep van dat programma niet, de meeste kinderen vinden 1x paarden per jaar wel weer genoeg Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 14:18

we kunnen doelgroep worden Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 14:21

even het gastanboek van de website volspammen Haha!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:10

Is er ook een manier waarop je dit filmpje op een fatsoenlijke manier kan kijken? Ik kan het niet zien omdat het steeds hapert, dan kijk ik liever niet. Echt TE wazige beelden.
Iemand een idee?