[WN] manege white socks stables!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WormBoy

Re: manege white socks stables!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:24

Inderdaad een stokoud topic! Ik rij inmiddels al meer dan een jaar niet meer op de White Socks, dus kan je ook niet verder helpen. Mijn advies: gewoon even het telefoonnummer op de website bellen, proeflesje afspreken en bij wat lessen gaan kijken. Op de sticky staan nog meer plekken waar les wordt gegeven in de provincie Utrecht, dus je hebt wel wat keuze. Rondkijken, uitproberen, en kijken waar je de les het leukste vindt!

Edson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:25

Hoi jumpgirl,

Graag wil ik je uitnodigen om eens langs te komen.

Op dit moment zijn we volop bezig met de nieuwbouw. De binnenbak is zover klaar dat er naar hartelust kan worden gereden. Tevens is er een riante buitenbak terbeschikking. Binnenkort gaan we van start met de bouw van de nieuwe stallen,solarium, veldschuur en uitbereiding van de paddocks. De plek waar we nu gehuisvest zijn biedt voldoende uitrijmogelijkheden zonder maar 1 openbare weg over hoeven te steken.

De paarden waarmee wordt gereden tijdens de lessen zijn natuurlijk quarters en paints. Lessen worden elke dag gegeven.

Nogmaals.... Kom eens langs. Ik weet zeker dat je het naar je zin zult krijgen op deze unieke lokatie midden in de bossen van Zeist.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:28

cissy schreef:
ipv zo'n oud topic omhoog te halen zou je ze ook eens kunnen bellen, ze bijten niet hoor Lachen

Ja, gaan de mensen de zoekfunctie gebruiken, is t weer niet goed Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:35

tis wel goed maar niet hendig, waar hebben we anders het/de sticky voor Lachen Clown

@Chevyo, voor Hagestein heb je een eigen paard nodig, er zijn geen lespaarden.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:08

Dit topic is niet echt meer acuteel mensen Knipoog