[WN] Hoe ziet jullie paardenweek eruit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WWranglers

Re: Hoe ziet jullie paardenweek eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 10:29

Ja haren in de wind, wapperende manen, dwarrelende sneeuw, wat een genot Haha! , nee ben niet jaloer Frusty .

Tja Ingrid dat zal wel wennen zijn zonder Mercy, maar gelukkig heb je Leo nog.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:38

WWranglers schreef:
Ja haren in de wind, wapperende manen, dwarrelende sneeuw, wat een genot Haha! , nee ben niet jaloer Frusty .

Ach ja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he Cool
Nog 1,5 uur en dan zit mijn werkdag er weer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:28

Maandag:
20.30 bak vrij en vaak voor mezelf. Ik rij dan Milena, vaak wat reining-gericht. Faiz heeft vrij en speelt in de paddock, krijgt poetsbeurt van Dick. Leonardo wordt gereden door bijrijder.

Dinsdag:
20.00 - 21.00 groepsles, waarin ik Faiz een half uurtje rij. Milena heeft vrij, paddock. Dick rijdt Leo een uur les.

Woensdag:
Bak verhuurd vanaf 19.30 dus snel voor die tijd rijden. Meestal in een priveles bijrijden, van 18.30 tot 19.30, ik op Milena, basiswerk. Dick op Leo. Faiz heeft vrij, paddock. Daarna poetsen/tutten etc.

Donderdag:
20.30 - 21.30 groepsles, waarin ik Faiz een half uurtje rij. Milena loopt de hele les met een bijrijdster. Leo wordt na de les gelongeerd.

Vrijdag:
20.30 bak vrij. Leo wordt gereden door bijrijder, ik longeer Milena (bijgezet) of ik speel wat met 'r en speel met Faiz. Met balken etc. Net waar ik zin in heb of aan wil werken (bv enge dingen).

Zaterdag:
Leo wordt gereden door Dick, ik longeer Faiz, en rij Milena, bv trailgericht. In het weekeinde wordt er buitengereden, geknipt en getut, buiten gewandeld etc.

Zondag:
1 van ons 2en rijdt een priveles. Beetje afhankelijk van wie bv een probleempje heeft oid. Ik doe ook wel wat buitenritjes voor de manege dus als er iets gepland is, zet ik Mileen daar op in. Faiz doet een kort werkje onder het zadel of aan de longe, of mag los spelen, keertje springen of iets anders leuks. Gewoon waar we zin in hebben.

Zaterdag en zondag zijn we vaak ruim een halve dag (regelmatig langer) op stal bezig.
Door de weeks zijn we er rond 19.30 en gaan we rond 22.00/22.30 weer naar huis.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:01

Haha!
op maandag: heeft ze (meestal) een rust/speel dag dan gaan we tegen elkaar voet ballen.
dinsdag: gaan we in de bak pleasure oefenen.
woensdag: in de bak veel figuren rijden dus meer richting de reining.
donderdag: trail maar dna zonder balkjes en hekken want die heb ik nog niet Boos! dus wel zijwaarts etc.
vrijdag: gooi ik over ene tijdje men engelse zadel dr op en gaan we springen Clown
zaterdag: of gewoon in de bak en als het mooi weer is naar buiten
zondag ook als t mooi weer is naar buiten en anders alles wat er in de bak tijdens het `trainen` niet goed ging herhalen.
das mijn normale planning Dromen