of je laat het door een prof doen
mij te ingewikkeld Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of je laat het door een prof doen
mij te ingewikkeld
) En dan idd een eindje van het paard af blijven en inzoomen. Ook goed letten op de juiste lichtinval ivm storende schaduwen. En voor een amateur als ik blijft het dan altijd nog een toevalstreffer als het lukt
.
)
Broady schreef:Iemand tips voor oren naar voren? haha
Broady schreef:Goed zo Bakkie!!! Dan kunnen we drekt mooie foto's maken van bold en clas en natuurlijk de veultjes!!
Ik denk alleen wel dat we dan weer flink moeten zwaaien enzo. (anders doet clas haar oren weer niet naar voren!!)
Iemand tips voor oren naar voren? haha
.
doen ze dat ook niet als een paard overbouwd is foto van achteren maken? emmelske schreef:ummdoen ze dat ook niet als een paard overbouwd is foto van achteren maken?

Dat is wanneer ze net lekker gerold hebben in de wei en je ze naar stal brengt en ze plotseling iets interessants zien en mooi hun oren spitsen, mooi nekje erop zetten...
Staart omhoog komt (in mijn geval: arabier)... Wanneer je roept: foto! Zakt die staart spontaan, de oren vallen spontaan in de "ezel look" en ze zetten voor de grap hun achterbeen een pas voorwaarts en beginnen zeurderig met hun voorbeen te maaien
.... Zucht paarden...
.