Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woldhoeve schreef:Misschien doe ik mee maar ik ben geschrokken van het inschrijfgeld voor de beginners wordt €11.00 gevraagt en voor de amateur wordt €13.00 gevraagt.
Normaal zit de beginners op €8.00 tot €10.00 en de amateur op € 10.00 tot € 11.00. Ik vind het eigenlijk niet normaal als je dus met drie of vier onderdelen meedoet ben je al een vermogen kwijt. Ik snap niet waarom het ineens omhoog gegooid is.![]()
Ik vind het moet wel leuk blijven.
Maar goed dat je zo helder bent Jannie
).Dance schreef:Nou ja, blijft dat het voor niet leden dus wel drie euro meer is, plus de inschrijfgelden plus de 25 euro voor een startnummer per paard.
Wordt dan toch wel een kostbare aangelegenheid (ondanks de luxe van meerdere paarden).
Je kunt tenslotte niet van alle verenigingen lid moeten worden.
. Omdat ik waarschijnlijk toch in de buitenbak in moet rijden. Succes allemaal.
)
Dan schiet het nog niks op met de fiets, kan je beter te paard naar school
en ik vond dat de pleasure best goed ging maar daar dacht de jury anders over ik zat 1 keer in de verkeerde galop en toen zag de jury het net maar ik vond het weer een gezellige dag en daar gaat het om!!!!!
) trailer in orde gemaakt camera gecontroleerd en alles al in Chevke opgeborgen.
Chevke had geen zin Chevke dacht het is zondag en ik doe het niet die klo*e bak wilde niet blijven lopen als ik het licht aan deed of de claxon gebruikte sloeg de motor af en viel bijna alle electra uit.
), Heb met Irene en Syl gesproken, en heb Jos en Roel nog gezien....Vast wel meer, maar dat kan ik me zo ff niet herinneren....
klaasjuhhh schreef:Ik heb Mayflower (denk ik) nog gezien met 2 jongentjes (1 daarvan die Jesse heet, kan dat?), Heb met Irene en Syl gesproken, en heb Jos en Roel nog gezien....Vast wel meer, maar dat kan ik me zo ff niet herinneren....
![]()
Vond het een hele leuke (mid)dag!